Przetargi.pl
Częściowa rozbiórka i rekonstrukcja muru położonego na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku

Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14400 Pasłęk, ul. Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 491 500 , fax. 552 491 500
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku
    ul. Kopernika
    14400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 491 500, fax. 552 491 500
    REGON: 28045077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpaslek.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa rozbiórka i rekonstrukcja muru położonego na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częściowa rozbiórka i rekonstrukcja muru położonego na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazująca nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku - załącznik nr 8 do SIWZ. Klauzula informacyjna 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”, poniżej zostały przedstawione podstawowe informacje, dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych podmiotów, biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym: 1) administratorem danych osobowych jest Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku z siedzibą: 14-400 Pasłęk, ul. Kopernika 24 A, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie pod numerem KRS 0000340792, telefon/fax: 55 249 15 00, e-mail: sekretariat@szpitalpaslek.com adres strony internetowej: szpitalpaslek.com 2) przez administratora wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych - Pani Eliza Krakowska – Mowińska, z którą można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor.ochrony.danych@szpitalpaslek.com lub telefonicznie pod nr 512 255 819, jak i pisemnie zwracając się na adres siedziby administratora; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Częściowa rozbiórka i rekonstrukcja muru położonego na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku – znak …./PN/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 18.2.Podmiotom, od których dane osobowe zostały pozyskane w związku z ich udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1) przysługują następujące uprawnienia: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, dotyczących tego podmiotu, • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, dotyczących tego podmiotu, • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO; 2) nie przysługuje: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach