Przetargi.pl
Częściowa modernizacja pomieszczeń piwnic budynku zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Leśnej 16

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676146 , fax. 41 3676141
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676146, fax. 41 3676141
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa modernizacja pomieszczeń piwnic budynku zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Leśnej 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Częściowa modernizacja pomieszczeń piwnic budynku zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Leśnej 16’’ realizowanego w ramach inwestycji pn.: ,,Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – budynek Leśna 16 wraz z jego przebudową. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na częściowej przebudowie i modernizacji podziemnej części budynku zlokalizowanego przy ul. Leśnej 16 w Kielcach w sposób umożliwiający jej użytkowanie, w szczególności wykonanie: 1) demontaży i częściowych rozbiórek w zakresie m.in.: instalacji wewnętrznych wraz z osprzętem (oprawy oświetleniowe, umywalki, miski ustępowe, grzejniki, armatura, jednostki klimatyzacji zewnętrznej i wewnętrznej itp.), wyposażenia ruchomego budynku, krat zabezpieczających, warstw posadzkowych, stolarki okiennej i drzwiowej, ścian wewnętrznych, elementów klatek schodowych, istniejącego dźwigu towarowego wraz z częścią szybu, opasek budynku , itp. wraz z wywiezieniem na składowisko odpadów/złomu lub utylizacją elementów pochodzących z rozbiórek i demontaży; 2) odgrzybiania, iniekcji i izolacji ścian fundamentowych; 3) zamurowań i murowań ścian wewnętrznych i zewnętrznych; 4) płyt stropowych i fragmentów szybów windowych; 5) posadzek na gruncie; 6) warstw posadzkowych; 7) montażu stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów; 8) docieplenia ścian, fundamentów; 9) instalacji wodno-kanalizacyjnej z osprzętem; 10) węzła cieplnego oraz instalacji C.O. z osprzętem; 11) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z osprzętem; 12) montażu instalacji osuszaczy powietrza; 13) instalacji elektrycznych z osprzętem; 14) instalacji niskoprądowych z osprzętem; 15) tynkowań, malowań ścian i sufitów, okładzin ściennych i posadzkowych; 16) obudów z G-K; 17) opasek wokół budynku; 18) montażu wyposażenia piwnic budynku, oraz wszystkich innych prac objętych Dokumentacją projektową, wraz z robotami towarzyszącymi, przewidzianych do wykonania na poziomie piwnic budynku z uwzględnieniem robót wykraczających ponad poziom stropu nad piwnicami, a niezbędnych do realizacji, celem zapewnienia możliwości użytkowania kondygnacji podziemnej budynku. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; b) dokumentacja projektowa: „Aneks do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – budynek Leśna 16 w Kielcach w zakresie niezbędnym do wykonania częściowej modernizacji pomieszczeń piwnic budynku” oraz decyzje, uzgodnienia, opinie, warunki, opracowania pomocnicze - kpl. stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - modernizacja pomieszczeń piwnic – stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 35 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza; 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wymagana forma – oryginał. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach