Przetargi.pl
„Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO; Część nr 2: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO; Część nr 2: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części obejmujące następujące zakresy: 2.1. Część nr 1: Instalacja sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, w tym wykonanie następujących robót: a) instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej SSP; b) instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO; c) tras kablowych. 2.2. Część nr 2: Dostosowanie części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym wykonanie następujących robót: a) wyposażenie w stały zestaw pętli indukcyjnej ze wzmacniaczem (dla Sali Wykładowej nr pom. 20) oraz zestaw przenośny do indywidualnego wykorzystania w ramach potrzeb poszczególnych pomieszczeń poradni, b) wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni FON (teren przy budynku, holl i schody wewnętrzne oraz częściowo piętro). c) wykonanie informacji o kierunkach ewakuacji dla osób z dysfunkcjami słuchu poprzez umieszczenie piktogramów wielkogabarytowych na ścieżce ewakuacyjnej piętra, d) wykonanie informacji dotykowej dla osób z wadami wzroku o kierunkach ewakuacji w postaci piktogramów dotykowych (piętro budynku i schody wewnętrzne), e) wykonanie żółtej barwy kontrastowej na drzwiach ewakuacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 1 zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: 3.1. Dokumentacja wykonawcza systemu sygnalizacji pożaru SSP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, 3.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu zmiany sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, 3.3. Ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej w istniejącym budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu, w związku z jego dostosowaniem (zmiana sposobu użytkowania piętra budynku) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, którzy będą użytkownikami Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 2 zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do ZIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: 4.1. Projekt techniczny/wykonawczy dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Architektura, 4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu dostosowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – Wymagania ogólne Roboty budowlano-wykończeniowe, 5. Przedmiary robót (stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ – w zakresie Części nr 1 zamówienia i Załącznik nr 11 do SIWZ – w zakresie Części nr 2 zamówienia) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca według swojego wyboru może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.1. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100) – w przypadku składania oferty na Część nr 1 zamówienia; 1.2. 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100) – w przypadku składania oferty na Część nr 2 zamówienia; 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Roboty budowlane Sękowskiego 2b WA.272.1.16.2020”; Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 2 musza być przedłożone w oryginale i załączone do oferty i muszą być ważne przez okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny (dotyczy obu ustanowionych Części zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się: formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3. - tzw. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Dowód wniesienia wadium. 1.3. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną dla całego zakresu robót objętych umową. Projekt Harmonogramu rzeczowo-finansowego na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić niezwłocznie (nie dłużej jednak niż w terminie 5 dni). Zamawiający może żądać harmonogramu po ocenie oferty Wykonawcy jako najwyżej ocenionej. 4. Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby skierowane do wykonania zamówienia wymaganych uprawnień zawodowych (dotyczy Części nr 1 zamówienia). 5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca obowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVII SIWZ. 7. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach