Przetargi.pl
Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Część nr 3 – Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 – Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185 , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24
    05830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, fax. 227 298 175
    REGON: 1326919500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Część nr 3 – Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 – Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia:Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie, Część nr 3 – Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 – Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec,Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności:1)Przebudowę drogi polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów indywidualnych na ul. Górnej w Ruścu – o długości ok. 1228 mb,2) wykonanie krawężnika, ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej oraz zjazdów do posesji,3)wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci ścieku podchodnikowego z rur PCV 4)odtworzenie istniejących zjazdów 5)wycinka drzew, 6)oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, 7)wykonanie odwodnienia zgodnie z dokumentacją, 8)wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 9)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, 10)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 11)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 12)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 13)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 14)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 15)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)budowę chodnika w ul. Przejazdowej i Turystycznej wraz z poszerzeniem jezdni – o długości ok. 780 mb, 2)wykonanie odwodnienia, 3)wykonanie elementów stałej organizacji ruchu 4)wykonanie poszerzeń pasa jezdni, 5)wprowadzenie stałej organizacji ruchu – zgodnie z projektem, 6)wycinka drzew wraz z nasadzeniami, zgodnie z Decyzją Nr 104/2017 z dnia 3.03.2017r Starosty Pruszkowskiego. 7)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, 8)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 9)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 10)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 11)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 12)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 13)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 14)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 3 – Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku ok. 265 mb, zjazdów z kostki betonowej, wykonanie odwodnienia oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, 2)wprowadzenie stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 3)przebudowa skrzyżowania z droga powiatową zgodnie z warunkami Zarządu Powiatu Pruszkowskiego 4)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl., 5)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 6)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 7)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 8)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 9)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 10)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 11)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 4 – Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)wykonanie nawierzchni jezdni oraz pasa postojowego z kostki betonowej na odcinku ok. 550 mb, zjazdów z kostki betonowej, wykonanie odwodnienia oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ 2)przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową zgodnie z warunkami określonymi w opinii Zarządu Powiatu Pruszkowskiego 3)wykonanie odprowadzenia wód opadowych do gruntu zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym 4)wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 5)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl., 6)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 7)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 8)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 9)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 10)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 11)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 12)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia na drogach gruntowych w miejscowości w której wykonywane są roboty -dotyczy Części nr 3 i 4. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty 5.Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty, Wykonawca złoży Zamawiającemu na wezwanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 2 SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji – prace branży drogowej obejmujące roboty ziemne, roboty przygotowawcze, podbudowy, układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża).6.1. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji zamówienia złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności lub zanonimizowanych umów o pracę (bez ujawniania danych osobowych) lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS czy też w postaci zaanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń. 6.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku stwierdzenia nie zatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia lub innych wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie takich osób. 7. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do SIWZ: Część nr 1 Budowa chodnika ul. Górna Rusiec a) Projekt wykonawczy, b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) Przedmiar robót, Część nr 2 Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie a) Projekt budowlano-wykonawczy, b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) inwentaryzacja zieleni, e) Przedmiar robót. Część nr 3 Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów a) Projekt budowlany, b) warunki Zarządu Powiatu Pruszkowskiego w zakresie przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową c) Docelowa organizacja ruchu, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, e) Przedmiar robót, Część nr 4 Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie a) Projekt budowlany, b) pozwolenie wodno-prawne c) warunki przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową wydane przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego d) Docelowa organizacja ruchu, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, f) Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 47.040,00 zł, w tym: 1) Część nr 1 – w kwocie 11.790,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych), 2) Część nr 2 – w kwocie 13.630,00 złotych (słownie: trzynaście tysięcy sześćset trzydzieści złotych), 3) Część nr 3 – w kwocie 6.400,00 złotych (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych), 4) Część nr 4 – w kwocie 15.220,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy dwieście dwadzieścia złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 73 8008 0008 2001 0011 3306 0007 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 10. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.14. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach