Przetargi.pl
Cześć III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Malachinie przy ul. Głównej 11. Cześć IV: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Technikum nr 3 w Chojnicach przy ul. Sukienników 13.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cześć III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Malachinie przy ul. Głównej 11. Cześć IV: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Technikum nr 3 w Chojnicach przy ul. Sukienników 13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Cześć III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Malachinie przy ul. Głównej 11. Cześć IV: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Technikum nr 3 w Chojnicach przy ul. Sukienników 13. Umowa nr RPPM.10.02.01-22-0017/16-00 o dofinansowanie projektu „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko – Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy oraz projekcie budowlano- wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumencie pomocniczym tj. przedmiarach robót. Dokumentacja stanowi załącznik do Siwz. Opis przedmiotu zamówienia część III Cześć III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Malachinie przy ul. Głównej 11. Zadanie jest realizowane w zakresie projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko – Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie nr RPPM.10.02.01-22-0017/16-00 Zakres prac budowlano- instalacyjnych objętych nadzorem dla części III przedstawia się następująco: Roboty budowlane: 1. demontaż elementów takich jak: – stare drewniane okna i drzwi, luksfery – kraty okienne – rynny dachowe, rury spustowe, parapety zewnętrzne i obróbki blacharskie – drabina techniczna – instalacja odgromowa – oprawy oświetleniowe zewnętrzne – tablice informacyjne, kamery zewnętrzne – daszki nad wejściami 2. montaż nowych okien i drzwi w piwnicy, wymiana luksferów w klatce schodowej na okno, montaż parapetów wewnętrznych 3. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych – należy wykonać izolację cieplną ze styropianu XPS 100 gr. 12cm oraz wykonać zabezpieczenie z folii kubełkowej. 4. ocieplenie ścian zewnętrznych: – ocieplenie ze styropianu EPS100 grubości16 cm – wykonanie tynku silikonowego barwionego w masie 5. ocieplenie dachu - ocieplenie z wełny mineralnej grubości 16 cm - pokrycie z papy podkładowej i nawierzchniowej - modernizacja kominów 6. montaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich – parapety oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej – parapety w kolorze białym – obróbki blacharskie w kolorze szarym 7. montaż nowych rynien i rur spustowych PCV: – rury spustowe o średnicy 125mm – rynny o średnicy 150 mm 8. modernizacja schodów zewnętrznych: – obłożenie murków oporowych płytką klinkierową – obłożenie schodów płytkami z gresu – balustrady ze stali nierdzewnej, wys. 1,1m, wypełnienie balustrady pionowymi rurkami ze stali nierdzewnej rozstaw max co 12cm 9. montaż zdjętych na czas budowy tablic i innych elementów 10. montaż drabiny technicznej i zadaszeń nad wejściami 11. odtworzenie nawierzchni utwardzonych oraz wykonanie opaski z kostki betonowej 12. wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wewnętrznych. Roboty sanitarne: 1. Instalacja c.o. - przewody instalacji c.o. z rur stalowych łączonych metodą zaciskową – pomieszczenia będą ogrzewane za pomocą grzejników płytowych wyposażonych w zawory termostatyczne 2. Instalacja c.w.u. - przewody instalacji z rur polietylenowych wielowarstwowych - zasilanie z istniejącej instalacji budynku sali sportowej wyposażonej w zasobnik 1000 l zasilany poprzez układ powietrznych pomp ciepła 3. Modernizacja kotłowni – wymiana kotłów na kotły opalane paliwem typu ekogroszek Roboty elektryczne 1. Oświetlenie – wymiana opraw oświetlenia w całym budynku na oprawy typu LED – instalacja z przewodów N2Xh-j o przekroju 1,5 mm2 2. Instalacja gniazd wtykowych – do wykonania instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia zastosowano przewody o przekroju żył 2,5mm2, 3. Instalacje piorunochronne – instalację zaprojektowano zgodnie z norma PN-EN-63205 – do uziemienia instalacji przewidziano uziom fundamentowy (bednarka FeZn 30x4mm) 4. Rozdzielnie elektryczne Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: – Projekcie budowlanym – Projektach wykonawczych branż: • projekt zagospodarowania terenu • architektura • instalacja c.o. • instalacja c.w.u. • kotłownia • instalacje elektryczne – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumencie pomocniczym tj. przedmiarach robót. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Obowiązki ogólne Inżyniera: 1) organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania, w tym: a) pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) b) koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie Inżyniera, tj. inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych, inspektora nadzoru robót sanitarnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych, i zapewnienia ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego) w trakcie wykonania robót branży właściwej dla danego inspektora oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 2. Obowiązki – Etap Budowy: 1) udział w czynnościach przekazywania terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 4) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 5) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ) b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania; 6) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 7) monitorowanie postępu robót oraz składanie stosownych raportów, 8) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 9) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych . 10) sporządzanie raportów miesięcznych obejmujących opis działań Inżyniera oraz opis działań Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 15 dni od dnia ostatniego dnia okresu, którego raport dotyczy, 11) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 12) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania; 13) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 14) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 15) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 16) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 17) uczestniczenie w posiedzenia powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 18) w uzgodnieniu z Zamawiającym wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 19) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 20) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 21) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 22) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.) Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują. Opis przedmiotu zamówienia część IV Cześć IV: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano – instalacyjnych dla termomodernizacji budynku Technikum nr 3 w Chojnicach przy ul. Sukienników 13. Zadanie jest realizowane w zakresie projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko – Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie nr RPPM.10.02.01-22-0017/16-00 Zakres prac budowlano- instalacyjnych objętych nadzorem dla części IV przedstawia się następująco: Roboty budowlane: 1. demontaż elementów takich jak: – stare drewniane okna i drzwi – kraty okienne – rury spustowe, rynny dachowe, parapety zewnętrzne i obróbki blacharskie – instalacja odgromowa, oprawy oświetleniowe zewnętrzne – tablice informacyjne, kamery zewnętrzne – drabina techniczna 2. montaż nowych okien i drzwi w piwnicy oraz okien w klatce schodowej 3. montaż parapetów wewnętrznych przy wymienionych oknach 4. montaż fasady szklano - aluminiowej 5. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych – należy wykonać izolację cieplną ze styropianu XPS 100 gr. 16cm wraz z zabezpieczeniem z folii kubełkowej. 6. ocieplenie ścian zewnętrznych: – ocieplenie z wełny mineralnej gr. 16cm – wykonanie tynku silikonowego barwionego w masie 7. ocieplenie dachu wełną mineralną grubości 16 cm, wykonanie pokrycia z papy, modernizacja kominów oraz likwidacja świetlika, 8. montaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich – parapety oraz obróbki blacharskie zaprojektowano z blachy powlekanej – parapety w kolorze białym – obróbki blacharskie w kolorze szarym 9. montaż nowych rynien i rur spustowych PCV: – rury o średnicy 125mm – rynny o średnicy 150 mm 10. montaż nowych opraw oświetleniowych 11. montaż zdjętych na czas budowy tablic i innych elementów 12. montaż nowej drabiny technicznej 13. odtworzenie nawierzchni utwardzonych, wykonanie opaski z kostki betowej 14. wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wewnętrznych Roboty sanitarne: 1. instalacja c.o. : – przewody instalacji c.o. z rur stalowych łączonych metodą zaciskową – pomieszczenia będą ogrzewane przez bocznozasilane profilowane energooszczędne grzejniki kompaktowe z szeregowym połączeniem płyt grzejnika oraz wyposażone w zawory termostatyczne – chłodzenie pomieszczeń komputerowych 2. instalacja c.w.u. 3. modernizacja kotłowni i montaż pomp ciepła - układ sprężarkowych pomp ciepła zasilanych gazem ziemnym - kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 60 kW - wykonanie instalacji gazu ziemnego dla pomp ciepła oraz kotła kondensacyjnego Roboty elektryczne 1. Oświetlenie – wymiana opraw oświetlenia w całym budynku na oprawy typu LED – zasilanie instalacji przy zastosowaniu przewodów N2Xh-j 1,5 mm2 2. Instalacja gniazd wtykowych – do wykonania instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia przewidziano przewody o przekroju żył 2,5mm2, 3. Instalacja piorunochronna – instalację zaprojektowano zgodnie z norma PN-EN-63205 – do uziemienia instalacji przewidziano uziom fundamentowy (bednarka FeZn 30x4mm) 4. Rozdzielnice elektryczne 5. Wyłącznik przeciwpożarowy budynku. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: – Projekcie budowlanym – Projektach wykonawczych branż: • projekt zagospodarowania terenu • architektura • instalacja c.o. i klimatyzacja • instalacja c.w.u. • kotłownia i pompy ciepła • zewnętrzna i wewnętrzna instalacja gazu • instalacje elektryczne – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumencie pomocniczym tj. przedmiarach robót. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Obowiązki ogólne Inżyniera: 1) organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania, w tym: a) pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) b) koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie Inżyniera, tj. inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych, inspektora nadzoru robót sanitarnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych, i zapewnienia ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego) w trakcie wykonania robót branży właściwej dla danego inspektora oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 2. Obowiązki – Etap Budowy: 1) udział w czynnościach przekazywania terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 4) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 5) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ) b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania; 6) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 7) monitorowanie postępu robót oraz składanie stosownych raportów, 8) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 9) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych . 10) sporządzanie raportów miesięcznych obejmujących opis działań Inżyniera oraz opis działań Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 15 dni od dnia ostatniego dnia okresu, którego raport dotyczy, 11) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 12) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania; 13) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 14) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 15) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 16) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 17) uczestniczenie w posiedzenia powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 18) w uzgodnieniu z Zamawiającym wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 19) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 20) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 21) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 22) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.) Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. C do Siwz. 2)Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale D Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3)INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a)dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), b)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale Siwz D - załączniki, załącznik nr 3 Zobowiązanie o współpracy. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale Siwz D - załączniki, załącznik nr 3 Zobowiązanie o współpracy. 5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ww. ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz –załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach