Przetargi.pl
Część I zamówienia - kompleks nr 8655 administrowany przez WAK Chojnice - naprawa nawierzchni drogowych. Część II zamówienia - budynek nr 1/1663 administrowany przez WAK Malbork, ul. 17 Marca 20 - uzupełnienie ubytków z kostki brukowej po pracach izolacyjnych. Część III zamówienia - OSzP Strzepcz administrowany przez WAK Siemirowice - konserwacja nawierzchni drogowej.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6266154 , fax. (058) 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna 8b 8b
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6266154, fax. (058) 620 71 44
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I zamówienia - kompleks nr 8655 administrowany przez WAK Chojnice - naprawa nawierzchni drogowych. Część II zamówienia - budynek nr 1/1663 administrowany przez WAK Malbork, ul. 17 Marca 20 - uzupełnienie ubytków z kostki brukowej po pracach izolacyjnych. Część III zamówienia - OSzP Strzepcz administrowany przez WAK Siemirowice - konserwacja nawierzchni drogowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia - kompleks nr 8655 administrowany przez WAK Chojnice - naprawa nawierzchni drogowych. Część II zamówienia - budynek nr 1/1663 administrowany przez WAK Malbork, ul. 17 Marca 20 - uzupełnienie ubytków z kostki brukowej po pracach izolacyjnych. Część III zamówienia - OSzP Strzepcz administrowany przez WAK Siemirowice - konserwacja nawierzchni drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają co najmniej jednego pracownika sprawującego samodzielna funkcje techniczną na budowie w branży budowlanej. 2. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) kserokopia uprawnień dla pracownika sprawującego samodzielna funkcje na budowie wraz z zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa d) kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia, e) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach