Gmina Pysznica ogłasza przetarg
- Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
ul. Wolności 322 pok. nr 24
37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
REGON: 83040911700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część I. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 1277/9 od km 0+000 do km 0+498 Część II. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, ul. Słotwiny działka nr ewid. 1279/32 od km 0+000 do km 0+430 oraz przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, ul. Żwirowa, działki nr ewid. 2177 i 2527 od km 0+000 do km 0+464 i od km 0+474 do km 0+997 Część III. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R wraz z budową chodnika, ul. Podborek w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 430 od km 0+000 do km 0+156 oraz przebudowa drogi gminnej nr 101220R wraz z budową chodnika, ul. Zadole w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 186/1 od km 0+000 do km 0+710 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 1277/9 od km 0+000 do km 0+498 Część II. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, ul. Słotwiny działka nr ewid. 1279/32 od km 0+000 do km 0+430 oraz przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pysznica, ul. Żwirowa, działki nr ewid. 2177 i 2527 od km 0+000 do km 0+464 i od km 0+474 do km 0+997 Część III. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R wraz z budową chodnika, ul. Podborek w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 430 od km 0+000 do km 0+156 oraz przebudowa drogi gminnej nr 101220R wraz z budową chodnika, ul. Zadole w miejscowości Pysznica, działka nr ewid. 186/1 od km 0+000 do km 0+710. Zakres prac niezbędnych do wykonania części I, II i III został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej tj. projektach technicznych, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 548 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla części I: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla części II: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla części III: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 lipca 2019 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: Wadium – przetarg nieograniczony nr RI.III.271.7.2019 - część I i/lub II i/lub III. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 30 lipca 2019 roku do godz. 12:00. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty dla każdej części osobno. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE BOJANÓW
Dodano: 2024-07-25 - Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha”.
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi w miejscowości Mechowiec
Dodano: 2024-02-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 104311 R Dzikowiec – Osiedle w miejscowości Dzikowiec
Dodano: 2023-12-29 - „Przebudowa drogi gminnej 113340R Niegłowice przez wieś w kier. Berdechowa na działce nr ew. 676/1 (od P. Wilczak do P. Wędrychowicz) w miejscowości Niegłowice” w km 0+212-0+344.
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 110509R Krasne – Capłapy – Pawłowa w miejscowości Krasne oraz Pawłowa
Dodano: 2023-12-08 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 2602R Stary Nart- Gwoździec w miejscowości Stary Nart
Dodano: 2023-10-27 - Remont drogi gminnej Nr 10 9812R „Krzemienica Jawornik” w msc. Krzemienica w km 0+000 – 1+090,00
Dodano: 2023-10-05 - „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Niepla na działce nr ew. 260 w km 0+220-0+540 w miejscowości Niepla”
Dodano: 2023-10-03 - Remont drogi gminnej nr 111506 w m. Pełkinie od km 0+000 do km 2+716”.
Dodano: 2023-09-21