Przetargi.pl
Cześć I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4016W w miejscowości Zbijów Duży- budowa chodnika Część II: Przebudowa drogi powiatowej Ostałów- Krzcięcin- budowa chodnika w miejscowości Ostałówek Część III: Przebudowa drogi powiatowej Dobrut-Śniadków- Lipienice odcinek Lipienice- Wola Lipieniecka Mała

Powiat Szydłowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szydłowiecki
    pl. M. Konopnickiej 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cześć I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4016W w miejscowości Zbijów Duży- budowa chodnika Część II: Przebudowa drogi powiatowej Ostałów- Krzcięcin- budowa chodnika w miejscowości Ostałówek Część III: Przebudowa drogi powiatowej Dobrut-Śniadków- Lipienice odcinek Lipienice- Wola Lipieniecka Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadań: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 4016W w miejscowości Zbijów Duży- budowa chodnika” „Przebudowa drogi powiatowej Ostałów- Krzcięcin- budowa chodnika w miejscowości Ostałówek” „Przebudowa drogi powiatowej Dobrut-Śniadków-Lipienice odcinek Lipienice- Wola Lipieniecka Mała” 2.2 Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych: Cześć I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4016W w miejscowości Zbijów Duży- budowa chodnika Część II: Przebudowa drogi powiatowej Ostałów- Krzcięcin- budowa chodnika w miejscowości Ostałówek Część III: Przebudowa drogi powiatowej Dobrut-Śniadków-Lipienice odcinek Lipienice- Wola Lipieniecka Mała 2.3 Zamówienie obejmuje następujące roboty: Dla Części I: a) roboty ziemne b) podbudowy pod nawierzchnie chodników i zjazdów c) ustawianie krawężnika betonowego d) nawierzchnia z kostki betonowej brukowej na chodnikach i zjazdach Dla Części II: a) roboty ziemne b) podbudowy pod nawierzchnie chodników i zjazdów c) ustawianie krawężnika betonowego d) nawierzchnia z kostki betonowej brukowej na chodnikach i zjazdach Dla Części III: a) frezowanie istniejącej nawierzchni b) wykonywanie warstw bitumicznych: - warstwa profilująca - warstwa SAMI - warstwa wiążąca - warstwa ścieralna 2.4 Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji w skład której wchodzą: -Projekty budowlane (Załącznik Nr 8 do SIWZ), -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych (STWIOR) (Załącznik Nr 8 do SIWZ) , -Przedmiary robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ). Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST 2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu 5 dni po podpisaniu umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar stanowiący załącznik do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 2.6 W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.7 Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 Projektu umowy. 2.8 Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 14 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji -stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny)od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów Kodeksu cywilnego w terminach tam określonych –niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 2.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach