Przetargi.pl
Część I. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej. Część II.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58240 Piława Górna, ul. Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 324 934 , fax. 748 371 386
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 69
    58240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 748 324 934, fax. 748 371 386
    REGON: 52715000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej. Część II.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. „Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej.” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności, wykonanie, zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami sztuki budowlanej, następujących robót budowlanych oraz niezbędnych czynności obejmujących swym zakresem budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej przebiegających przez dz. nr 45/2, 45/3, 45/7, 48/1, 48/3, 48/4, 49/2, 50 obręb Kopanica, Piława Górna, ulica Piastowska: 1) Wytyczenie trasy przyłączy 2) Roboty ziemne – wykopy, wykonanie podłoża. 3) Roboty instalacyjne – ułożenie rur, montaż studzienek. 4) Zasypanie wykopów. 5) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. 6) Odtworzenie zieleni – wysianie trawy na warstwie humusu w miejscu, gdzie prowadzone były roboty. 7) Demontaż na czas trwania robót oraz odtworzenie ogrodzeń z siatki stalowej. 8) Wpięcie przyłączy do sieci istniejącej. 9) Wykonanie próby szczelności przyłączy. 10) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 11) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie wykonanych przyłączy zgodnie z ich przeznaczeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie terenu gdzie prowadzone były roboty budowlane, w tym wywiezienie odpadów po zakończeniu wykonywania robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne, roboty instalacyjne w liczbie min. 3 osób, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4) Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5) Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6) Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7) W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w § 13 Umowy. Część II. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Piławie Górnej.” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności, wykonanie, zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami sztuki budowlanej, następujących robót budowlanych oraz niezbędnych czynności obejmujących swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej przez dz. nr 393, 417, obręb Kopanica, Piława Górna, ulica Limanowskiego: 1) Wytyczenie trasy sieci. 2) Roboty ziemne – wykopy, wykonanie podłoża. 3) Roboty instalacyjne – ułożenie rur, montaż studzienek. 4) Zasypanie wykopów, odtworzenie nawierzchni kruszywem kamiennym. 5) Wykonanie próby szczelności sieci. 6) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 7) Studnia oznaczona w dokumentacji projektowej jako Sk1, zlokalizowana w pasie drogi gminnej – ul. Limanowskiego, została już wykonana. Od studni oznaczonej w dokumentacji projektowej jako Sk1 został wykonany odcinek sieci o długości 10,0mb. Wykonanie przedmiotu Umowy nie wymaga prowadzenia robót w pasie drogowym ul. Limanowskiego. 8) Przedmiot Umowy nie obejmuje wykonania wymienionych w dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej. 9) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanej sieci zgodnie z jej przeznaczeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności, wykonanie, zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami sztuki budowlanej, następujących robót budowlanych oraz niezbędnych czynności obejmujących swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej przez dz. nr: 422, 423, 424, 425, 426, 645, 676 obręb Południe, Piława Górna, rejon ul. Poziomkowej i Os. Młyńskie: 1) Wytyczenie trasy sieci 2) Roboty ziemne – wykopy, wykonanie podłoża. 3) Roboty instalacyjne – ułożenie rur, montaż studzienek. 4) Zasypanie wykopów. 5) Odtworzenie nawierzchni z masy bitumicznej. 6) Odtworzenie zieleni – wysianie trawy na warstwie humusu w miejscu, gdzie prowadzone były roboty. 7) Wykonanie próby szczelności sieci. 8) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanej sieci zgodnie z jej przeznaczeniem. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie terenu gdzie prowadzone były roboty budowlane, w tym wywiezienie odpadów po zakończeniu wykonywania robót. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne, roboty instalacyjne w liczbie min. 3 osób, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4) Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5) Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6) Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7) W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w § 13 Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach