Przetargi.pl
Część I: Budowa dróg wewnętrznych w Przymiłowicach Gmina Olsztyn Część II: Budowa drogi gminnej w miejscowości Kusięta Część III: Remont bieżący dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343285076 , fax. +48343285057
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. +48343285076, fax. +48343285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Budowa dróg wewnętrznych w Przymiłowicach Gmina Olsztyn Część II: Budowa drogi gminnej w miejscowości Kusięta Część III: Remont bieżący dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Budowa dróg wewnętrznych w Przymiłowicach Gmina Olsztyn Część II: Budowa drogi gminnej w miejscowości Kusięta Część III: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.2. Informacja na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych: Całość zamówienia została podzielona na trzy części: 2.3. Część I zamówienia „Budowa dróg wewnętrznych w Przymiłowicach Gmina Olsztyn” Zakres robót obejmuje: - budowę drogi o nawierzchni tłuczniowej, - budowę rowów odparowalno- wsiąkalnych, - budowa trzech przepustów, Roboty nawierzchniowe – jezdnia oraz pobocze - górna warstwa z klińca o uziarnieniu 4,0-31,5 mm i miał 0-4mm, - 9 cm -dolna warstwa nawierzchni - tłuczeń o uziarnieniu 31,5-63 mm, - 18 cm -wzmocnienie ist. podłoża, cementem, Rm = 1,5 MPa – 10 cm -pobocze oraz rowy z humusu zdjętego pod koryto jezdni. -Długość odcinków jezdni objętych przedmiotem zamówienia wynoszą: -AB – dł. 135,12m - BC – dł. 226,02m - CD – dł.129,03m - EFG –dł. 347,93m 2.4. Część II zamówienia „Budowa drogi gminnej w miejscowości Kusięta Budowa drogi gminnej o łącznej dł. 245,86 m Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej krawężnikiem betonowym, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego, Konstrukcja nawierzchni - Nawierzchnia włączenia na długości 5 m, - kostka betonowa w kolorze czerwonym- 8 cm, - podsypka cem. – piaskowa – 3cm, - podbudowa górna – kruszywo łamane stab. mech. – 5 cm, - podbudowa dolna – kruszywo łamane stab. mech. 15 cm, - warstwa odsączająca – piasek gruboziarnisty – 10 cm, Nawierzchnia jezdni - jezdnia - kruszywo łamane stab. mech. – 7 cm, - podbudowa- kruszywo łamane stab. mech – 20 cm, - warstwa odsączająca – piasek gruboziarnisty – 10 cm, 2.5. Część III zamówienia „Remont bieżący dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn” Zakres robót obejmuje: ulica BUKOWA, Olsztyn, gmina Olsztyn Długość odcinka drogi objętego remontem: 300m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 1200mkw Szerokość drogi po remoncie: 4,0m Technologia remontu: - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8 cm, - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni drogi po remoncie: jednostronny, 2% droga w m. Kusięta dz. 134/2 nazwa zwyczajowo przyjęta - "Czarna Droga" Długość odcinka drogi objętego remontem: 260m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 1170mkw Szerokość drogi po remoncie: 4,5m Technologia remontu: - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności - uzupełnienie ubytków w kruszywie - przyjęto 1 m3 kruszywa / 40 mkw drogi - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: daszkowy, 2% droga w m. Kusięta dz. nr 467/2, nazwa zwyczajowo przyjęta - "Droga do Macha" Długość odcinka drogi objętego remontem: 700m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 2800mkw Szerokość drogi po remoncie: 4,0m Technologia remontu: - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności - uzupełnienie ubytków w kruszywie - przyjęto 1 m3 kruszywa / 40 mkw drogi, - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: daszkowy, 2% ulica JURAJSKA - etap II, Zrębice, gmina Olsztyn Długość odcinka drogi objętego remontem: 100m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 270mkw Szerokość drogi po remoncie: 2,7m Technologia remontu: - wytyczenie geodezyjne granicy działki gminnej (pasa drogowego) - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne - profilowanie mechaniczne - wykonanie podbudowy z kruszywa frakcji 31,5/63mm, grubość: 15cm - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: jednostronny, 2% ulica JURAJSKA, Zrębice, gmina Olsztyn Długość odcinka drogi objętego remontem: 200m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 600mkw Szerokość drogi po remoncie: 3,0m Technologia remontu: - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności - uzupełnienie ubytków w kruszywie - przyjęto 1 m3 kruszywa / 40 mkw drogi - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: jednostronny, 2% ulica MORELOWA, Skrajnica, gmina Olsztyn Długość odcinka drogi objętego remontem: 150m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 600mkw Szerokość drogi po remoncie: 4,0m Technologia remontu: - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności - uzupełnienie ubytków w kruszywie - przyjęto 1 m3 kruszywa / 40 mkw drogi, - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm, - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: jednostronny, 2% ulica SOSNOWA, Biskupice, gmina Olsztyn Długość odcinka drogi objętego remontem: 150m Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 600mkw Szerokość drogi po remoncie: 4,0m Technologia remontu: - wykonanie koryta pod warswty konstrukcyjne - profilowanie mechaniczne - wykonanie podbudowy z kruszywa, grubość: 15cm - mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5mm, o grubości około 8cm - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa - Spadek nawierzchni po remoncie: jednostronny, 2% 2.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 3 części zamówienia. 2.7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 2.8. Wymagania uwzględniające dostępność dla osób niepełnosprawnych: Zamawiający zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w obszarze przestrzeni publicznej. 2.9. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN,EN przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.10. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.11. Wykonawca odrębnie na każdą część zamówienia udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy. 2.12.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.13.Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.14.Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; Dla części I zamówienia - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Dla części II zamówienia – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla części III zamówienia – 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 9.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga: W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 Pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. 9.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium niezależnie na każdą część zamówienia, w zależności od części, na którą składana jest oferta, wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy): Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22 a ust.2 ustawy pzp. 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.olsztyn.bip.jur.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach