Przetargi.pl
Część 1„Remont odcinka ul. Miarki w Orzeszu.” Część 2 „Remont odcinka ul. Ściegiennego w Orzeszu-Jaśkowicach.”

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1„Remont odcinka ul. Miarki w Orzeszu.” Część 2 „Remont odcinka ul. Ściegiennego w Orzeszu-Jaśkowicach.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. CZĘŚĆ 1. „Remont odcinka ul. Miarki w Orzeszu.” Remont drogi na długości - 88 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Frezowanie profilujące naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki – 346,40 m2 2. Rozebranie naw. z kostki beton. o wym. 14x12cm na podsypce cem-piask– 82,60 m2 (kostka beton. BEHATON z odwozem i utylizacją) 3. Rozebranie krawężników beton o wym. 15x30cm na podsyp. cem-piask.- 107,00 m2 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 6,42 m3 5. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. – 107,00 m 6. Ława beton z oporem pod krawężniki - 6,42 m3 7. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 107,00 m 8. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 6,42 m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY TOWARZYSZĄCE 9. Płyty żelbet. o śr. 950 mm ze skrzynkami włazowymi - 2,00 kpl (zabudowa pierścieni odciążających na studzienkach wraz z regulacją wysokościową i czyszczeniem studzienek) 10. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,00 szt 11. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 4,00 szt ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 12. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 4,50 m3 (wykop pod nową konstrukcję z transportem urobku) 13. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstr. naw. - 15,00 m2 w gruncie kat. III-IV 14. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 25 cm – 3,75 m3 (wykonanie podbudowy w miejscu brakującym) 15. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej - 362,90 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 16. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 362,90 m2 (warstwa wiążąca – gr. 4 cm z transportem mieszanki) 17. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 362,90 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 18. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 362,90 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 19. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 8 cm – 0,96 m3 (korekta wysokościowa naw. zjazdów z kostki beton.) 20. Wjazdy do bram z kostki beton. 20x10 cm o gr. 8 cm na - 82,60 m2 podsypce cem-piaskowej ( ułożenie kostki z rozbiórki na zatoce parkingowej) 21. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 50,00 m2 II. CZĘŚĆ 2. „Remont odcinka ul. Ściegiennego w Orzeszu-Jaśkowicach.” Remont drogi na długości - 278 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Naprawy poboczy mechaniczne - ścinanie poboczy na gr. 10 cm - 278,00 m2 2. Roboty remontowe- cięcie piłą naw. bitum na gł. 5 cm – wcinki - 14,00 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr. 4 cm (wcinki) z wywozem mat. – 21,00 m2 a. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 4. Mechan. oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy lub naw. bitum -1000,80 m2 a. przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 5. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 1000,80 m2 a. (warstwa wiążąca – gr. 4 cm z transportem mieszanki) 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 973,00 m2 a. przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 7. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 973,00 m2 a. (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) b. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 8. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 25 cm – 55,60 m3 a. (wykonanie poboczy z destruktu asf. ) III. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. na 7 dni przed terminem wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót powiadomić: 1) Zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze (e-mail: wk@ orzesze.pl) 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie, siedziba: ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne 3) Komendę Powiatową Policji w Mikołowie, ul. Rymera 1, 43-190 Mikołów, 4)Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mikołowie ul. Prusa 7, 43-190 Mikołów (e-mail: pczk@mikolow.starostwo.gov.pl) 5) Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach (e-mail: d.chmiel@wpr.pl) o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót z podaniem daty i godziny jej wprowadzenia [oznakowanie w ul. Ściegiennego powiadomienie pkt 1-5] [ oznakowanie w ul. Miarki powiadomienie pkt 1-2] 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45233223–8 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: Część 1„Remont odcinka ul. Miarki w Orzeszu.” – 1 000,00zł Część 2 „Remont odcinka ul. Ściegiennego w Orzeszu-Jaśkowicach.” – 1 500,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach