Przetargi.pl
Część 1. Modernizacja ciągu komunikacyjnego (holu i wejścia) oraz budowa pochylni w Szkole Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. Część 2. Remont patia na terenie Szkoły Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1. Modernizacja ciągu komunikacyjnego (holu i wejścia) oraz budowa pochylni w Szkole Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. Część 2. Remont patia na terenie Szkoły Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1. Modernizacja ciągu komunikacyjnego (holu i wejścia) oraz budowa pochylni w Szkole Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. Część 2. Remont patia na terenie Szkoły Podstawowej w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 10, w tym: 1) dla części 1 - modernizacja obejmuje wydzielenie pomieszczenia recepcji w hallu wejściowym, powiększenie wiatrołapu, remont podestu wejściowego wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych - roboty obejmujące: a) roboty zewnętrzne – remont podestu wejściowego i budowa pochylni: - naprawa tynków ścian budynku przy wejściu; - wymiana posadzki podestu; - czyszczenie murków ceglanych; - budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w konstrukcji stalowej, spadek 8%, podest z krat stalowych podestowych wciskanych niepoślizgowych, stal ocynkowana ogniowo, wszystkie połączenia spawane oraz cynkowanie należy wykonać w warunkach warsztatowych; b) roboty wewnętrzne – powiększenie wiatrołapu, wygrodzenie recepcji: Prace budowlane: - wymiana drzwi w wiatrołapie; - naprawa tynków ścian, wykonanie gładzi; - wykonanie lamperii z tynku kamyczkowego mozaikowego, powyżej malowanie farbami lateksowymi antyalergicznymi; - wymiana posadzek w obrębie powiększonego wiatrołapu – na gres, wydzielonej recepcji – na wykładzinę winylową; - wymiana sufitu podwieszonego na kasetonowy; - przedłużenie kanałów wentylacyjnych i montaż kratek; dostawa i montaż ścianek szklanych w konstrukcji aluminiowej; - dostawa i montaż indywidualnej zabudowy meblowej w pomieszczeniu recepcji; Prace sanitarne: - przeniesienie skrzynki hydrantowej do korytarza, - likwidacja dwóch grzejników żeliwnych i zastąpienie ich nowym grzejnikiem stalowym płytowym; Prace elektryczne: - dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji – wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnych i komputerowego wraz z osprzętem; - doprowadzenie instalacji teletechnicznej internetowej wraz z osprzętem – wpięcie do istniejącej sieci; - wykonanie instalacji do stanowiska monitoringu – wpięcie do istniejącej sieci; wymiana opraw na lampy LED; - dostawa grzejnika elektrycznego olejowego. 2) dla części 2 - remont patia obejmuje prace w zakresie: budowlanym, sanitarnym, elektrycznym - roboty obejmujące: a) przełożenie kostki betonowej ciągów pieszych (chodników, pochylni, schodków) z maksymalnym wykorzystaniem materiału rozbiórkowego, po uprzednim całkowitym rozebraniu warstw podbudowy i wykonaniu nowych warstw podbudowy; b) wykonanie drobnej korekty układu ciągu pieszego; c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentu na elewacji północnej; d) dostarczenie i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy, zabawek); e) wymianę elementów odwodnienia dachu i terenu (wymianę studzienek chłonnych i rewizyjnych oraz rur kanalizacji deszczowej); f) wymianę latarni wraz z okablowaniem, doposażenie w dwie lampy ścienne; g) rekultywację powierzchni zielonej, wysianie trawy. 3) uporządkowanie terenu i utylizację elementów porozbiórkowych, dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego utylizację materiałów porozbiórkowych, 4) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 3 kpl., 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.), w oprawie w postaci skoroszytów wpiętych w segregatory; Wykonawca, sla potrzeb sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykona we własnym zakresie kserokopie przekazanej dokumentacji projektowej. 3.Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 4. Dot. Części 1. Wykonawca zapewni wykonanie konstrukcji stalowej pochylni (cięcie, spawanie, zabezpieczenie antykorozyjne przez cynkowanie ogniowe), w elementach montażowych, w warunkach warsztatowych oraz jej dostawę przez wytwórnię posiadającą stosowne uprawnienia. 5. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108) osoby wykonujące czynności: Część 1. Prace posadzkarskie (gres, kostka, wykładzina PCV) Część 2. Prace brukarskie (kostka betonowa) 6. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 7. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 6, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 9. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 6 skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 11. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 12. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących ww. prace przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 5-8, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 13.1. Dot. Części 1. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczne, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, wynosi: a) na przerdzewienie konstrukcji pochylni - 96 miesięcy (8 lat), b) na powłokę cynkową pochylni - 60 miesięcy (5 lat), c) na prace budowlane (oprócz konstrukcji stalowej) - 36 miesięcy (3 lata). 13.2. Dot. Części 2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczne, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, wynosi na prace budowlane (oprócz konstrukcji stalowej) - 60 miesięcy (5 lat). 14. Dot. Części 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do kwoty netto 30.000 złotych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych przedmiotem zamówienia. Na zamówienia podobne zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego zgodnie z RODO (załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 5) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach