Przetargi.pl
CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. P. Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350895
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w MinikowiePrzedmiotem zamówienia jest budowa chodnika szerokości 1,00÷1,10 m plus obrzeże gr. 8 cm, o długości 41,50 m, zlokalizowanego przy ogrodzeniu w zachodniej części działki. Przedmiotowy chodnik stanowi dojście na przystanek autobusowy i przejście na działce.Miejsce prowadzenia prac zlokalizowane jest na działce ewidencyjnej nr 673 (obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski) w Minikowie 26, na której zlokalizowana jest świetlica wiejska.Powierzchnia chodnika, będzie wykonana z szarej kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cem – piask. gr. 4 cm. z jednostronnym obrzeżem 100 x30 x 8 cm na ławie betonowej. Pozostała powierzchnia terenu działki pozostanie bez zmian. Z uwagi na to, iż na terenie zielonym działki występują nierówności, istniejący grunt z korytowania należy rozwieźć i rozsypać w nierównościach, na terenie działki. W miejscach rozsypania gruntu należy dosypać mieszankę z nasion traw.Skrócony zakres prac do wykonania:Korytowanie gruntu na wymaganą głębokość i szerokość.Wykonanie ławy pod obrzeże.Wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego, łamanego.Montaż obrzeży chodnikowych.Wykonanie nawierzchni chodnika.Rozsypanie gruntu i wysianie traw.Rozwiązanie wysokościowe dowiązano do istniejącej niwelety terenu zielonego a odwodnienie powierzchniowe z chodnika należy wykonać poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, na teren działki. Wody opadowe z terenu działki w związku z odpowiednim ukształtowaniem nie będą wypływały na teren poza działką inwestora.Przyjęte parametry techniczne:Konstrukcja nawierzchni chodnika- Kostka brukowa betonowa o gr. 6cm koloru szarego,- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm ,- Kruszywo naturalne łamane 0/31,5 mm - gr. 10 cm ,- Podsypka piaskowa o gr. 10 cm ,- Grunt rodzimy zagęszczony.Wymagania ogólne Zamawiającego:1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty został w załączniku 8aw dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:a) projekt budowlany,b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,c) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),d) projektowane postanowienia umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.CZĘŚĆ 2 - Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy - w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.Utwardzenie terenu na działkach o numerach ewidencyjnych 86/3, 85/15, obręb Nakło nad Notecią Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na długości 117,98 m, zramowane obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Pochylenie poprzeczne utwardzenia do środka 2%. Pochylenie podłużne dostosowane do istniejącego spadku terenu. Trasa w planie składa się z odcinków prostych oraz łuków o promieniach 3 m.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach