Przetargi.pl
Część 1 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej. Część 2 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej. Część 2 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 -Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej. Część 2 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad wykonywaniem zadaszenia boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 2.2. Opis przedmiotu zamówienia - dla części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zm.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z wykonawcą Inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia (w okresie gwarancji/rękojmi na wezwanie Zamawiającego); b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie objętym nadzorem należy: 1. Koordynacja i nadzór inwestorski nad realizacją Inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawa Budowlanego oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na budowę i umową z wykonawcą Inwestycji; 2. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Inwestycji; 3. Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 4. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a) zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z umową zawartą z wykonawcą Inwestycji, warunkami pozwolenia na budowę, jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; b) w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub niedoskonałości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego; c) dostarczenia przed dniem podpisania umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad Inwestycją ; d) weryfikacji i uzgodnienia przygotowanego przez wykonawcę Inwestycji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 5. W trakcie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a) wykonywania obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz koordynacji czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami art. 27 prawa budowlanego, warunkami pozwolenia na budowę i dokumentacją projektową; b) protokolarnego przekazania, przy udziale Zamawiającego lub jego przedstawicieli, placu budowy wykonawcy Inwestycji; c) dostosowania godzin pracy branżowych inspektorów nadzoru do czasu pracy wykonawców Inwestycji/ jego podwykonawców, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót; d) w razie pilnej konieczności stosownie do potrzeb wynikających z realizacji Inwestycji Wykonawca/ inspektorzy nadzoru danych branż, którymi się posługuje Wykonawca/ zobowiązani są stawić się na placu budowy nie później niż następnego dnia po otrzymaniu informacji od Zamawiającego za pośrednictwem SMS-a, / e mailem –scanem pisma/ *faksem; e) akceptacji rodzaju, liczby i lokalizację wszystkich znaków, zapór i urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy; f) zatwierdzania lub wniesienie pisemnie uwag do wykonawcy Inwestycji w terminie do 2 dni co do wszelkich urządzeń i materiałów przewidzianych do wbudowania; g) egzekwowania od wykonawcy Inwestycji dodatkowych badań i pomiarów w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; h) zatwierdzenia programu BIOZ oraz kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę Inwestycji przepisów ppoż, zasad BHP i utrzymywania porządku na terenie i wokół budowy; i) wyegzekwowania od wykonawcy Inwestycji bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza budowy i przyległego terenu; j) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz ich uporządkowania po zakończeniu robót; k) systematycznego i bieżącego monitorowania postępów realizacji procesu inwestycyjnego poprzez sprawdzenie ich zaawansowania rzeczywistego z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót; l) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mających wpływ na termin, zwiększenie kosztów wykonania Inwestycji; m) sporządzania protokołów z narad oraz przygotowywania notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót; n) kontroli prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy; o) kontroli prawidłowego przechowywania dokumentów budowy; p) powiadamiania wykonawcy Inwestycji i Zamawiającego o wykrytych wadach i konieczności wykonywania robót poprawkowych (obowiązkowe odnotowanie tego faktu w dzienniku budowy); q) poświadczenia usunięcia wad; r) wstrzymywanie dalszego wykonywania wadliwie wykonanych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; s) w związku z koniecznymi robotami: zaniechanymi, zamiennymi lub dodatkowymi (po uprzedniej weryfikacji ich konieczności i zasadności przez branżowych inspektorów nadzoru) - udziału w sporządzaniu protokołów konieczności wraz ze sprawdzaniem kosztorysów wykonawcy Inwestycji/ kalkulacji kosztów z tym związanych i przedstawieniem ich do akceptacji Zamawiającemu; t) nadzorowania ewentualnych robót zamiennych/ dodatkowych, o których mowa w pkt. s) powyżej; u) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę Inwestycji, która zachowuje się niewłaściwie i narusza przepisy bhp lub jest niekompetentna albo niedbała w swojej pracy; v) natychmiastowego informowania Zamawiającego o niezgłoszonych Zamawiającemu podwykonawcach/ dalszych podwykonawcach co do których Zamawiający zgłosił sprzeciw - w razie stwierdzenia ich przebywania na terenie budowy lub wykonywania robót oraz wstrzymanie robót prowadzonych przez tych podwykonawców wraz z wpisem powyższego do dziennika budowy (wobec naruszenia przez wykonawcę Inwestycji obowiązującej go zasady, iż bez zgody Zamawiającego wykonawca Inwestycji nie może umożliwić podwykonawcy wejścia na teren budowy i rozpoczęcia robót); w) bieżącego kompletowania wszelkich atestów, certyfikatów jakości, deklaracji zgodności itp. dokumentów oraz sprawdzenie kompletności i prawidłowości dostarczanych przez wykonawcę Inwestycji dokumentów wymaganych do odbioru; x) uczestnictwa w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym z wykonawcą Inwestycji oraz równolegle – uczestniczenia w odbiorach tychże robót/prac w linii podwykonawczej/dalszego podwykonawstwa (tj. odbiorach dokonywanych z udziałem przedstawicieli wykonawcy Inwestycji i podwykonawców) i przekazywanie Zamawiającemu 1 egz. dokumentów z tym związanych. W ramach czynności odbiorowych Wykonawca/ jego inspektorzy nadzoru zobowiązani są do: i. potwierdzenia gotowości Inwestycji do odbioru, ii. spisywania protokołów z przeglądów odbiorowych, y) kontroli dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę Inwestycji, w tym sprawdzenie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę Inwestycji, z) sprawdzania poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane, aa) weryfikacji zgodności przedkładanych przez wykonawcę Inwestycji dokumentów z aktualnym postępem prac i prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego, bb) przedkładania wraz z każdym protokołem przerobu, wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji robót objętych zakresem rzeczowym danego protokołu częściowego z określeniem zakresu zrealizowanych przez podwykonawców robót. cc) weryfikacji, czy podwykonawcy zatrudnieni przez wykonawcę Inwestycji na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców. W przypadkach podzlecania przez wykonawcę Inwestycji innych robót niż te wynikające z umowy na roboty budowlane podwykonawcom, Wykonawca/ jego Inspektor Koordynujący na wniosek wykonawcy Inwestycji weryfikuje zakres rzeczowo finansowy tychże robót i przedstawia Zamawiającemu celem akceptacji zmiany podwykonawców lub wprowadzenia dodatkowych podwykonawców; dd) rozliczania umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania oraz czynny udział w pracach komisji inwentaryzującej stan zaawansowania robót; ee) potwierdzania terminu zakończenia robót budowlanych, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentacji odbiorowej, a także ustalenia z Zamawiającym i wykonawcą Inwestycji terminu odbioru końcowego i sporządzenia odpowiedniej dokumentacji; ff) na czas nieobecności danego branżowego Inspektora Nadzoru, wyznaczenia zastępstwa z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Po zakończeniu robót budowlanych - w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Wzoru umowy - Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a) dokonania odbioru robót związanych z usunięciem wad i usterek; b) sprawdzenia i potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji w tym dokumentacji powykonawczej przygotowanej przez wykonawcę robót budowlanych; c) przygotowania dla potrzeb Zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia lub uzupełnienia książek obiektów budowlanych; d) udziału w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji/ rękojmi oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek; e) udziału w odbiorze ostatecznym przed upływem okresu gwarancji, ustalonego w umowie o roboty budowlane. 7. Uprawnienia Inspektora Nadzoru: 1) wnioskowanie o wstrzymanie robót – jeśli jest to konieczne ze względu na bezpieczeństwo, wynikające z warunków atmosferycznych i klimatycznych, zaniedbań Wykonawcy, względnie z niewykonania zaleceń Inspektora i powiadomienie o powyższym Zamawiającego; 2) odrzucenie wszystkich materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom jakościowym podanych w specyfikacjach technicznych i dokumentacji, jak również materiałów, przy których badaniu stwierdzono niedociągnięcia ze strony laboratorium; 3) polecenie usunięcia i wykonania na nowo dowolnej części robót, jeżeli materiały i jakość robót nie odpowiadają wymaganiom specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej; 4) opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego (w ciągu 4 dni od daty zgłoszenia) wszelkich zmian m.in. w zakresie: a) konieczności wykonanie robót dodatkowych, b) zmiany kolejności robót, c) zmiany terminu wykonania robót, d) przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, dyrektywami i normami UE i innymi obowiązującymi przepisami mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca (podobnie, jak inspektorzy nadzoru, którymi będzie się posługiwać) - nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu bez jego zgody - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wyłącznej winy Wykonawcy. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy obejmuje: 1) Zapewnienie nadzorów inwestorskich Inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, przez zespół inspektorów o następujących specjalnościach: a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru), b) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) Zapewnienie kontroli budowy przez Inspektorów nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż co 2 – gi dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). 10. Wykonawca nie może dokonać cesji żadnych praw i roszczeń lub przeniesienia obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 2.3. Ogólny opis inwestycji budowlanej będącej przedmiotem nadzoru: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budowa pneumatycznego przykrycia boisk ( „hali pneumatycznej”) dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie i dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z budynkiem magazynowym. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz dopuszczenie do użytkowania, dostawę i montaż niezbędnych urządzeń technicznych. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) zaprojektowanie, dostawę i instalację powłoki pneumatycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami technicznymi i instalacjami oraz budynkiem magazynowym (w tym uzyskanie zgody właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej na budowę tymczasowego obiektu budowlanego i budynku magazynowego o powierzchni do 35 m2) b) instalację kotew do montażu powłoki pneumatycznej, c) zaprojektowanie, dostawę i instalację maszynowni powłoki oraz zbiornika na olej opałowy wraz z budową niezbędnych fundamentów, d) prace rozbiórkowe i demontażowe, e) budowę ogrodzenia wewnętrznego urządzeń technicznych i zbiornika paliwa, f) budowę placu zaplecza technicznego, g) zagospodarowanie placu budowy, h) rozruch urządzeń technicznych, i) budowę żelbetowych utwardzeń pod wejścia i wyjścia z powłoki, j) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, k) jednokrotną czynność polegającą na montażu powłoki pneumatycznej, l) opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji geodezyjnej). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru) Szczegółowa dokumentacja techniczna dla części 1 znajduje się w załączniku nr 9 do postępowania nr UD-II-WZP-271.74.2019.MLU/Pn-b pod nazwą Zadaszenie boisk sportowych część I: Zadaszenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej, którą można pobrać pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-347-zadaszenie_boisk_sportowych_uwaga.html Szczegółowa dokumentacja techniczna dla części 2 znajduje się w załączniku nr 9A do postępowania nr UD-II-WZP-271.74.2019.MLU/Pn-b, pod nazwą Zadaszenie boisk sportowych część II: Zadaszenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia, którą można pobrać pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-347-zadaszenie_boisk_sportowych_uwaga.html 2.4. Ubezpieczenie Wykonawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o którym mowa w § 1 wzoru umowy, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na dowód czego przedstawia kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia. 2.5. Rozwiązania równoważne Zamawiający nie określa rozwiązań równoważnych. 2.6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.7. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie dotyczące pozacenowych kryteriów oceny ofert – załącznik nr 1A do formularza oferty. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach