Przetargi.pl
Cykliczne dostawy zestawów, cewników, dializatorów do ciągłej terapii nerkozastępczej do aparatu Multifiltrate dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy zestawów, cewników, dializatorów do ciągłej terapii nerkozastępczej do aparatu Multifiltrate dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cykliczne dostawy zestawów, cewników, dializatorów do ciągłej terapii nerkozastępczej do aparatu Multifiltrate dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: Zadanie nr 1 - Cewniki Zadanie nr 2 - Zestawy do ciagłej terapii nerkozastępczej Zadanie nr 3 - Dializaty Zadanie nr 4 - Roztwór cytrynianu sodu 4% - 1000 ml Zadanie nr 5 - Worki na filtrat typu Filtrate Bag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331815203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ zapewnią dostawy na własny koszt i ryzyko w całym okresie obowiązywania umowy spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych b)zaakceptują termin płatności min. 90 dni, c)zapewnią okres niezmienności cen przez cały okres obowiązywania umowy d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e)akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz oferty - wypełniony Formularz cenowy, zgodnie z Rozdz. II SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ,ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. Nr 223 poz. 165 z dnia 29 listopada 2007r z późn. zm. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności zakresie objętym zamówieniem, dokument w/w winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. - Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego (30 grudnia 2006 roku - 30 grudnia 2009 roku), odpowiadających rodzajem i wartością dostawom niniejszego zamówienia /wykaz dostaw j/w w okresie prowadzenia działalności w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach