Przetargi.pl
Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku licząc od daty podpisania umowy

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiatstalowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku licząc od daty podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku licząc od daty podpisania umowy : Pakiet nr 1 - Dezynfekcja i mycie powierzchni i sprzętu medycznego Pakiet nr 2 - Mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego Pakiet nr 3 - Mycie i dezynfekcja endoskopów Pakiet nr 4 - Mycie i dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych Pakiet nr 5 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych Pakiet nr 6 - Mycie powierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegac sie moga Wykonawcy, którzy przedstawią n/w dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty przetargowej 2. Wypełniona specyfikacja cenowa zgodnie z Rozdz. II SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 , ust. 2 obowiązującej ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 5.Wykonawca winien zapewnić okres niezmienności cen oferowanego asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy. 6.Akceptacja terminu zapłaty min. 45 dni licząc od daty zrealizowania dostawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzająca uprawnienie do prowadzenia działalności o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2.Kopia umowy spółki cywilnej - w przypadku działalności gospodarczej przedsiębiorców prowadzonej w formie spółki cywilnej 3.Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu. 4.Wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (31 grudzień 2006r - 31 grudzień 2009r ) lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy, niż trzy lata. 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - Załącznik nr 3. 6.Dokumenty dopuszczające do obrotu odpowiednie dla danej kategorii grupowej, zgodnie z Rozdz. III SIWZ 7.Oświadczenie że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w 8.Ulotki informacyjne, foldery, instrukcje użycia dla poszczególnych, oferowanych preparatów 9.Oświadczenie o posiadaniu aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanych preparatów dezynfekcyjnych 10.Oświadczenie o posiadaniu ważnych dokumentów potwierdzajacych działanie bójcze oferowanych preparatów 11.Aktualne karty charakterystyki dla oferowanych preparatów niebezpiecznych - przy podpisaniu umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach