Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 41800 Zabrze, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 777 800 , fax. 322 777 802
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. 3 Maja 16
41800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 322 777 800, fax. 322 777 802
REGON: 345348100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczna dostawa pieczywa w I półroczu 2019 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz na potrzeby projektu „DROGOWSKAZ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa pieczywa w I półroczu 2019 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz na potrzeby projektu „DROGOWSKAZ”. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie harmonogramu dostaw oraz indywidualnych zleceń Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie w okresie trwania umowy lub do dnia wcześniejszego wyczerpania jej wartości. Zamawiający przewiduje dostawy trzy razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem dostaw przekazanych z umową oraz według dodatkowych, nie wynikających z harmonogramu zamówień przesłanych faksem lub pocztą elektroniczną. Termin dostaw dodatkowych musi być zgodny z terminem wskazanym w ofercie, jednak dłuższy niż 4 dni od dnia złożenia zamówienia. Harmonogram dostaw pieczywa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Harmonogram jest przykładowy. W trakcie trwania umowy zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości dostarczanego pieczywa. Zamawiający przewiduje dostawę trzy razy w tygodniu do następujących placówek MOPR: Dom Noclegowy, Środowiskowy Dom Samopomocy oraz do 5 świetlic środowiskowych. Dostawa do przeprowadzana będzie w godz. od 7.00 do 10.00. Zamawiający przewiduje dodatkową, nieobjętą harmonogramem dostawę pieczywa do wskazanych wyżej placówek, do ok. 4 placówek realizujących projekt „DROGOWSKAZ” oraz do siedziby głównej MOPR. Liczba podanych placówek jest orientacyjna i może się nieznacznie zmienić w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych MOPR. Wykonawca będzie dostarczał towar na adresy jednostek MOPR wskazane przez Zamawiającego w harmonogramie oraz w składanych zamówieniach dodatkowych. Wszystkie wskazane powyżej placówki znajdują się na terenie miasta Zabrze. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji swoich jednostek w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż będzie to nadal teren miasta Zabrze. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Transport towaru musi odbywać się specjalistycznym środkiem transportu dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umów uznaje się za stałe. Wykonawca zobowiązany jest wystawić i dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. Wykonawca zobowiązuje się wystawienia osobnych faktur VAT na poszczególne placówki, do których dostarczane jest pieczywo (zgodnie z indywidualnymi zleceniami zamawiającego) oraz dodatkowo oddzielnych faktur VAT na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „DROGOWSKAZ”. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły – do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do SIWZ, pod warunkiem nieprzekroczenia ogólnej wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem. Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu po dokonaniu dodatkowej wyceny pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy. Towar powinien: 1. być świeży 2. być dobrej jakości bez wad fizycznych i jakościowych, tj. wygląd, konsystencja, zapach i smak charakterystyczne dla danego rodzaju produktu bez obcych zapachów, posmaków, bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni, itp. 3. posiadać niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami, 4. dostawy będą kontrolowane przez zamawiającego, a w razie niezgodności z powyższymi zapisami zwracane lub nie przyjmowane. Jednocześnie płatność faktury zostanie wstrzymana do momentu wyjaśnienia nieprawidłowości. Zamawiający odmówi dokonania płatności w przypadku niewyjaśnienia nieprawidłowości. W związku z planowanym częściowym finansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z częściowej realizacji zamówienia w przypadku nie otrzymania w/w środków. Rezygnacja z realizacji zamówienia dotyczy następujących ilości poszczególnych produktów: chleb – 30 szt., bułki – 150 szt., pączki – 310 szt., ciastka tortowe – 60 szt., makowiec – 8 kg, jabłecznik – 8 kg. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 40 % może być zamówione, jeżeli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z w/w uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty – załącznik od nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Piekarach Śląskich -domówienie II na rok 2023.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie I-VI 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie VII-XII 2023
Dodano: 2024-01-27 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2024r.
Dodano: 2024-01-02 - Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2023-12-30 - dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 w Bytomiu
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 4 im. M. Konopnickiej w Bytomiu
Dodano: 2023-12-27