Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg
- Adres: 42290 Blachownia, ul. Sienkiewicza
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
- Data zamieszczenia: 2017-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22
42290 Blachownia
tel. 034 3270409, 3270461
REGON: 52361400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CYFROWA BLACHOWNIA – zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców Gminy BLACHOWNIA do cyfrowych usług publicznych” - ELEKTRONIZACJA PROCESU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH I URUCHOMIENIE SYSTEMU KOMUNIKACJI MOBILNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na: 1. Elektronizacja procesu konsultacji społecznych: a. Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną, b. Zakup licencji systemu konsultacji społecznych dla Urzędu Miejskiego, Radnych i Sołectw c. Wdrożenie systemu konsultacji społecznych na serwerach Urzędu Miejskiego i asysta techniczna, d. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP i SEKAP. 2. Uruchomienie systemu komunikacji mobilnej: a. Przygotowanie projektu regulaminu funkcjonowania systemu komunikacji mobilnej, b. Zakup licencji systemu komunikacji mobilnej dla Urzędu Miejskiego, Radnych i Sołectw c. Wdrożenie systemu komunikacji mobilnej na serwerach Urzędu Miejskiego i asysta techniczna, d. Opracowanie i wdrożenie e-usługi w systemie na platformie ePUAP i SEKAP. 3. Realizacja szkoleń: a. Przeprowadzenie szkolenia -Szkolenie dla osób zaangażowanych w realizację wdrażanych e-usług (4 godz. x 1gr. x 10 os./gr. = 4 godz.), b. Przeprowadzenie szkolenia-System konsultacji społecznych (8 godz. x 3 gr. x 10 os./gr. = 24 godz.), c. Przeprowadzenie szkolenia-System komunikacji mobilnej (8 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 8 godz.). Szczegółowy zakres zadań w ramach zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie funkcjonalności dla systemów informatycznych (minimalne i opcjonalne – będące przedmiotem oceny oferty wg kryterium funkcjonalność) określa załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby oferowane systemy informatyczne posiadały wszystkie wymagane minimalne funkcjonalności na dzień złożenia oferty. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w ofercie, iż oferowane oprogramowania posiada także funkcjonalności opcjonalne muszą być one także dostępne na dzień złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CYFROWA BLACHOWNIA – zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców Gminy BLACHOWNIA do cyfrowych usług publicznych” - SYSTEM FINANSOWO-KSIĘGOWY, PORTAL INFORMACYJNO-PŁATNICZY ORAZ KONFIGURACJA E-USŁUG NA PLATFORMIE EPUAP
Dodano: 2017-01-13 - CYFROWA BLACHOWNIA – zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców Gminy BLACHOWNIA do cyfrowych usług publicznych
Dodano: 2016-12-22