Przetargi.pl
CYFROWA BLACHOWNIA – zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców Gminy BLACHOWNIA do cyfrowych usług publicznych

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42290 Blachownia, ul. Sienkiewicza
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22
    42290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 52361400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CYFROWA BLACHOWNIA – zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców Gminy BLACHOWNIA do cyfrowych usług publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na: 1. Elektronizacja procesu konsultacji społecznych: a. Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną, b. Zakup licencji systemu konsultacji społecznych dla Urzędu Miejskiego, Radnych i Sołectw c. Wdrożenie systemu konsultacji społecznych na serwerach Urzędu Miejskiego i asysta techniczna, d. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP i SEKAP. 2. Uruchomienie systemu komunikacji mobilnej: a. Przygotowanie projektu regulaminu funkcjonowania systemu komunikacji mobilnej, b. Zakup licencji systemu komunikacji mobilnej dla Urzędu Miejskiego, Radnych i Sołectw c. Wdrożenie systemu komunikacji mobilnej na serwerach Urzędu Miejskiego i asysta techniczna, d. Opracowanie i wdrożenie e-usługi w systemie na platformie ePUAP i SEKAP. 3. Uruchomienie e-usług finansowych: a. Zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego, b. Wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego i asysta techniczna, c. Zakup licencji portalu informacyjno-płatniczego, d. Wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego i asysta techniczna, e. Integracja systemów informatycznych, f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP i SEKAP. 4. Realizacja szkoleń: a. Przeprowadzenie szkolenia -Szkolenie dla osób zaangażowanych w realizację wdrażanych e-usług (4 godz. x 1gr. x 10 os./gr. = 4 godz.), b. Przeprowadzenie szkolenia-System konsultacji społecznych (8 godz. x 3 gr. x 10 os./gr. = 24 godz.), c. Przeprowadzenie szkolenia-System komunikacji mobilnej (8 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 8 godz.). 5. Wdrożenie e-usług publicznych dla urzędu: a. Audyt obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-usług, b. Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług, c. Przygotowanie formularzy e-usług, d. Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług, e. Stworzenie projektów aktualizacji wewnętrznych procedur i regulaminów, f. Audyt i aktualizacja polityki bezpieczeństwa i dokumentacji ochrony danych osobowych, g. Audyt i aktualizacja instrukcji zarządzania systemem informatycznym. Szczegółowy zakres zadań w ramach zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie funkcjonalności dla systemów informatycznych (minimalne i opcjonalne – będące przedmiotem oceny oferty wg kryterium funkcjonalność) określa załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby oferowane systemy informatyczne posiadały wszystkie wymagane minimalne funkcjonalności na dzień złożenia oferty. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w ofercie, iż oferowane oprogramowania posiada także funkcjonalności opcjonalne muszą być one także dostępne na dzień złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach