Przetargi.pl
Codzienne sprzątanie terenów wraz z wykonaniem usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Codzienne sprzątanie terenów wraz z wykonaniem usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis A 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych: 1.1.Sprzątanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i otoczenia budynków (codziennie w dni robocze), 1.2.Sprzątanie terenów zewnętrznych – zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości, jezdni lub jej części, dojść, placów, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (codziennie w dni robocze), 1.3. Mycie klatki schodowej (dwa razy w tygodniu), 1.4. Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 raz w tygodniu), 1.5. Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych (1 raz w miesiącu), 1.6. Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych (1 raz w tygodniu), 1.7. Mycie lamperii na klatce schodowej (1 raz w miesiącu), 1.8. Mycie okien na klatce schodowej (2 razy w roku), 1.9. Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych (1 raz na kwartał), 1.10. Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych (codziennie w dni robocze), 1.11. Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych (wg potrzeb). 2. Sprzątanie w korytarzach piwnicznych: 2.1. Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika, (wg potrzeb), 2.2. Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach (2 razy w miesiącu), Ponadto Wykonawca winien: a) Usuwać ogłoszenia, plakaty itp. umieszczone bez zgody administratora, b) Wymieniać wypalone i uszkodzone żarówki w części wspólnej na koszt Wykonawcy, c) Bezzwłoczne zawiadamianie administratora o:  Nieterminowym wywozie nieczystości stałych,  Rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego,  Wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów, d) Roznosić korespondencje dla mieszkańców oraz wywieszać w gablotach informacyjnych ogłoszenia otrzymane z Działu Obsługi Mieszkańców ZGN, e) Wywieszać i zdejmować flagi w dniach świąt państwowych, f) Przestrzegać przepisów ppoż. i bhp, Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do opisu A Opis B 1. Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych w granicach przydzielonego terenu wokół wspólnot mieszkaniowych: 1.1. Codzienne zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, terenów utwardzonych. 1.2. Codzienne sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi. 1.3. Codzienne opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości. 1.4. Codzienne wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcymi). 1.5. Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotami). 1.6. Okopywanie krawężników przy trawnikach. 1.7. Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m. 2. Sprzątanie w okresie zimowym: Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Uprzątnięcia śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5h po rozpoczęciu opadów. 2.2. Usuwania na bieżąco oblodzeń i posypywania piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. Niedozwolone jest: a) formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), b) formowanie pryzm śniegu na parkingach gdzie w pobliżu znajdują się pojazdy samochodowe pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, c) stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, d) nieodpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, e) zanieczyszczanie zieleni. OPIS C 1. Sprzątanie siedziby ZGN: Wykonawca wyznaczy stałe godziny pracy zatrudnionej do sprzątania osoby w siedzibie ZGN tj. od godziny 700 do godz. 10 00 ponadto Wykonawca winien: Osobą administrującą wyznaczoną przez Zamawiającego do opisu C oraz opisu D jest Pani Małgorzata Lasecka 22 863-55-24. a) przed zawarciem umowy z Zamawiającym dostarczyć Krajowy Rejestr Karny osoby /osób wyznaczonych do sprzątania siedziby ZGN. b) Utrzymywać siedzibę w stałej czystości. Sprzątanie winno być dokonywane w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż podano w powyższym opisie do OPISU C. c) zapewnić własne środki czyszczące i konserwujące wraz z papierem toaletowym (makulaturowy biały), mydłem w płynie, kostkami zapachowymi do muszli klozetowych, środkami do mycia i wycierania mebli, środkami do mycia i nabłyszczania podłóg oraz workami do koszy do śmieci. Zamawiający wskaże wykonawcy pomieszczenie, do składowania środków czystości oraz sprzętu przeznaczonego do wykonania usług w Opisie C. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę winny być biologicznie neutralne, ulegające biodegradacji oraz powinny posiadać wymagane atesty upoważniające do ich stosowania w Polsce. Szczegółowy zakres prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do opisu C OPIS D 1. Sprzątanie w budynku wielofunkcyjnym wewnątrz i na zewnątrz odbywać się będzie tylko w ramach zastępstw jednak nie dłużej niż 26 dni w ciągu 12 miesięcy. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania budynku w stałej czystości. 1.2. Sprzątanie winno być dokonywane w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż podano w załączniku nr do opisu D. 1.3. Wykonawca zapewni własne środki czyszczące i konserwujące wraz z papierem toaletowym (makulaturowy biały), mydłem w płynie, kostkami zapachowymi do muszli klozetowej, środkami do mycia i nabłyszczania podłóg oraz workami do kosza na śmieci. 1.4. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę winny być biologicznie neutralne, ulegające biodegradacji oraz powinny posiadać wymagane atesty upoważniające do ich stosowania w Polsce. 1.5. Sprzątanie w budynku wielofunkcyjnym odbywać się będzie tylko na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego, w zleceniu zostanie określony termin realizacji. Zamawiający zapłaci za rzeczywiści wykonaną usługę. Uwaga: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów karnych nałożonych przez służby miejskie za zaniedbania na nieruchomości wynikające z winy Wykonawcy. b) W przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny 7 dni w tygodniu) Wykonawca przystąpi do realizacji prac najpóźniej 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem będzie zakończona najpóźniej do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany będzie również do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem porządku i czystości wynikające z realizacji niniejszej umowy oraz potwierdza, że posiada odpowiedni sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Na terenach świadczenia usług Zamawiający nie zabezpieczy miejsc składowania narzędzi dla pracowników oraz pomieszczeń socjalnych. Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach zawiera Załącznik nr 1 i nr 2 do opisu A. Wykaz powierzchni terenów utwardzonych i zielonych wokół budynków wspólnot mieszkaniowych Załącznik nr 1 do opisu B. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do opisu A,B i C, D do SIWZ (zmiany będą przekazywane na piśmie faxem i pocztą). SZCZEGÓŁOWE CZYNNOŚCI WYMAGANE W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI 1. Wykonawca wyznaczy zgodnie z §18 umowy do zadań koordynatora będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem usług oraz zarządzania personelem Wykonawcy. Pozostały opis zamieszczony jest w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach