Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cmentarz Komunalny Radom-Firlej- budowa ciągów komunikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy ciągów pieszo-jezdnych i pieszych oraz ogrodzenia terenu Cmentarza Komunalnego Radom-Firlej w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej wibroprasowanej (koloru czerwonego) o grubości 8cm o pow. ok 1575 m2, na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5cm i podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 23 cm oraz piasku gr. 15 cm (o uziarnieniu umożliwiającym jego właściwe zagęszczenie- dostarczonego z poza terenu budowy), z krawężnikami betonowymi 15x30 cm. 2) Wykonanie ciągu pieszego z kostki betonowej wibroprasowanej (kolor szary) o grubości 6cm o pow. ok 830 m2 , na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5cm i podbudowie z piasku gr. 15 cm (o uziarnieniu umożliwiającym jego właściwe zagęszczenie- dostarczonego z poza terenu budowy), z obrzeżem betonowym 8x30 cm. Uwaga: Wszystkie połączenia ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz nawiązanie do istniejących ciągów należy wykonać ze skosami 3,0x3,0 m, analogicznie do wykończenia istniejących ciągów na pozostałym terenie cmentarza. 3) Rozebranie części istniejącego ogrodzenia z prefabrykowanych elementów betonowych o długości ok 360 mb (fragment ogrodzenia od strony wschodniej) i złożenie materiałów z rozbiórki we wskazanym miejscu na terenie cmentarza. 4) Wykonanie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów betonowych o wys. 1,8m i długości ok. 400mb. (Ogrodzenie z elementów betonowych pełnych z wykończeniem faktury imitującej np. skałkę kamienną – długość jednego przęsła ok. 2m). 5) Roboty ziemne w zakresie korytowania oraz niwelacji terenu należy wykonać z zagospodarowaniem urobku na terenie budowy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej rysunkami technicznymi i szkicami, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA I: Załączona do SIWZ specyfikacje techniczne sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ oraz ujęte w przedmiarze robót. UWAGA II: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA III: Do końca sierpnia 2020r. planowana jest wycinka drzew i uporządkowanie terenu przez innego wykonawcę. W tym okresie zakłada się możliwość wykonania prac rozbiórkowych i przygotowawczych. Ewentualne przedłużenie w/w prac dot. uporządkowania terenu przez inny podmiot stanowić może podstawę do zmiany umowy w zakresie dot. wydłużenia terminu wykonania niniejszego zamówienia. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 4szt.; 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty brukarskie, prace rozbiórkowe i montażowe (ogrodzenie terenu), były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ul. Firmowej w Wyszkowie
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi powiatowej 4704W Miedniewice - gr. woj. (Bolimów) od km proj. 0+000 do km proj. 1+904
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4506W Zwoleń – Sarnów na terenie gminy Policzna
Dodano: 2024-03-20 - „Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej”
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sulgostów – II etap
Dodano: 2024-03-15 - Budowa drogi gminnej nr 430231W (ul. Spacerowej) w m. Adampol, gm. Jadów
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4514W Droga przez Sydół
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bandysie od drogi powiatowej nr 2511W do drogi powiatowej nr 2512W
Dodano: 2024-03-13 - Asfaltowanie drogi we wsi Wilhelmów
Dodano: 2024-03-13 - Rozbudowa drogi gminnej nr 221430W - ul. Kolejowej w miejscowości Halinów i Cisie na odcinku od drogi powiatowej nr 2202W ul. Warszawskiej w m. Hipolitów do drogi powiatowej nr 4318W ul. Mazowieckiej
Dodano: 2024-03-12