Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55 55
05-070 Sulejówek
tel. 022 7606201, fax. 022 7606213 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Centrum pobytowe EURO 2012 - boiska sportowe, na terenie położonym w Sulejówku przy ul. Reymonta i Krasińskiego, ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym w okresie do 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Centrum pobytowe EURO 2012 - boiska sportowe, na terenie położonym w Sulejówku przy ul. Reymonta i Krasińskiego na działce budowlanej składającej się z działek ewidencyjnych nr 77 oraz części działek nr 59-1 i 59-5 w obrębie geodezyjnym nr 08, ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym w okresie do 2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej po jednym zamówieniu obejmującym poniższy zakres: - wykonanie budynku obsługi zawodów wraz z instalacjami wewnętrznymi o pow. min. 1000 m2, boiska z trawy syntetycznej o pow. min 7.000 m2, oświetlenia, trybun, zagospodarowania terenu o wartości minimum 10.000.000 złotych; - wykonanie budynku obsługi zawodów wraz z instalacjami wewnętrznymi o pow. min. 1000 m2, boiska z trawy naturalnej o pow. min 7.000 m2, oświetlenia, trybun, zagospodarowania terenu o wartości minimum 10.000.000 złotych. 3/ Dysponują osobami (lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów) posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4/ Na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokołu odbioru robót; 5/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą obroty w ostatnich 3 latach obrotowych, to jest za rok 2008, 2007 i 2006, a w przypadku wykonawców działających krócej - za ten okres, na poziomie co najmniej 25.000.000 złotych w każdym roku obrotowym, posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 10.000.000 złotych oraz ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu i kontraktu na kwotę co najmniej 5.000.000 złotych. 6/ Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w sposób opisany przez Zamawiającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z ich uprawnieniami i zaświadczeniami właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku wykonawców nie dysponujących osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddelegowania tych osób do wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. 8) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wymaganej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą kwotę. 11) aprobaty techniczne, karty techniczne, deklaracje zgodności, gwarancję na oferowaną nawierzchnię, próbkę nawierzchni, próbkę wypełnienia z granulatu, atesty higieniczne, certyfikat FIFA dla obiektu, na którym zainstalowano oferowaną nawierzchnię, wyniki badań na proponowany, inne równoważne dokumenty i zaświadczenia; 12) certyfikat Zarządzania Jakością lub dokument równoważny, autoryzacja producenta nawierzchni i urządzeń. 13) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych we wsi Mężenin.
Dodano: 2016-04-25 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2930E w gminie Tuszyn od drogi krajowej nr 1 do miejscowości Wodzinek
Dodano: 2016-04-14 - Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu na drodze powiatowej Nr 2915E w miejscowościach Borowa, Różyca, Gałków Duży, Gałkówek Parcela, gm. Koluszki
Dodano: 2016-03-30 - Budowa i przebudowa ziemnych wielofunkcyjnych zbiorników wody w Leśnictwie Niwiska
Dodano: 2016-03-18 - Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-03-11 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1151E i nr 2913E w Wiączyniu Dolnym, gmina Nowosolna
Dodano: 2016-02-25 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jedlec - Etap I
Dodano: 2016-02-17 - PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ nr 11, zn. spr.: NZ.272.7.2016
Dodano: 2016-02-08 - Przyłącze kanalizacji deszczowej - odwodnienia terenu ulicy gminnej oraz przebudowa chodnika z jednostronnym krawężnikiem drogowym w m. Pieniężnica, dz. nr 387/1
Dodano: 2015-10-28 - Budowa sieci sanitarnej w ul. Niepodległości na odcinku od skrzyżowania drogi ul. Wodziczki z ul. Niepodległości do skrzyżowania drogi ul. Niepodległości z drogą krajową w Międzyzdrojach, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje.
Dodano: 2015-09-01