Przetargi.pl
Centrum pobytowe EURO 2012 - boiska sportowe, na terenie położonym w Sulejówku przy ul. Reymonta i Krasińskiego, ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym w okresie do 2020 r.

Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
    ul. Dworcowa 55 55
    05-070 Sulejówek
    tel. 022 7606201, fax. 022 7606213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum pobytowe EURO 2012 - boiska sportowe, na terenie położonym w Sulejówku przy ul. Reymonta i Krasińskiego, ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym w okresie do 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Centrum pobytowe EURO 2012 - boiska sportowe, na terenie położonym w Sulejówku przy ul. Reymonta i Krasińskiego na działce budowlanej składającej się z działek ewidencyjnych nr 77 oraz części działek nr 59-1 i 59-5 w obrębie geodezyjnym nr 08, ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym w okresie do 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej po jednym zamówieniu obejmującym poniższy zakres: - wykonanie budynku obsługi zawodów wraz z instalacjami wewnętrznymi o pow. min. 1000 m2, boiska z trawy syntetycznej o pow. min 7.000 m2, oświetlenia, trybun, zagospodarowania terenu o wartości minimum 10.000.000 złotych; - wykonanie budynku obsługi zawodów wraz z instalacjami wewnętrznymi o pow. min. 1000 m2, boiska z trawy naturalnej o pow. min 7.000 m2, oświetlenia, trybun, zagospodarowania terenu o wartości minimum 10.000.000 złotych. 3/ Dysponują osobami (lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów) posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4/ Na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokołu odbioru robót; 5/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą obroty w ostatnich 3 latach obrotowych, to jest za rok 2008, 2007 i 2006, a w przypadku wykonawców działających krócej - za ten okres, na poziomie co najmniej 25.000.000 złotych w każdym roku obrotowym, posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 10.000.000 złotych oraz ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu i kontraktu na kwotę co najmniej 5.000.000 złotych. 6/ Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w sposób opisany przez Zamawiającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z ich uprawnieniami i zaświadczeniami właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku wykonawców nie dysponujących osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddelegowania tych osób do wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. 8) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wymaganej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą kwotę. 11) aprobaty techniczne, karty techniczne, deklaracje zgodności, gwarancję na oferowaną nawierzchnię, próbkę nawierzchni, próbkę wypełnienia z granulatu, atesty higieniczne, certyfikat FIFA dla obiektu, na którym zainstalowano oferowaną nawierzchnię, wyniki badań na proponowany, inne równoważne dokumenty i zaświadczenia; 12) certyfikat Zarządzania Jakością lub dokument równoważny, autoryzacja producenta nawierzchni i urządzeń. 13) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach