Przetargi.pl
Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Starym Brusie

Gmina Stary Brus ogłasza przetarg

  • Adres: 22-244 Stary Brus, Stary Brus 47a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5710126 , fax. 082 5710126
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Brus
    Stary Brus 47a 47a
    22-244 Stary Brus, woj. lubelskie
    tel. 082 5710126, fax. 082 5710126
    REGON: 00054583400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starybrus.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Starym Brusie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Starym Brusie . Zakres robót obejmuje:1. Remont świetlicy 1 obiekt o pow. 74,19 m2 w tym: roboty remontowe - sanitariaty kol. 1, roboty remontowe - pokój socjalny kop. 1, roboty remontowe - świetlica kpl. 1, roboty remontowe - magazynek kpl. 1, roboty remontowe wiatrołap + szatnia kpl. 1,roboty malarskie wewnętrzne kpl. 1, roboty wodno-kanalizacyjne kpl. 1, roboty zewnętrzne kpl. 1. 2.Budowę (drogi, chodniki, parking, boisko wielofunkcyjne, plac zabaw, trawniki, drzewa, krzewy) w tym: roboty budowlane - drogi, chodniki, parking m2 - 404,93, roboty budowlane - boisko wielofunkcyjne kpl. 1 ( ogrodzenie mb 91,91, wyposażenie kpl. 1, ułożenie trawy syntetycznej m2 - 668,86), - plac zabaw (piaskownica szt. 1, ławki szt. 21, przestrzenna konstrukcja drewniana szt. 1, huśtawki szt. 2, altanka ogrodowa szt. 1 (o pow.25 m2), latarnie parkowe szt. 41, scena m2- 137,75) - wykonanie trawników ha - 0,25, sadzenie drzew szt. 72, sadzenie krzewów szt. 832, wykonanie kwietników z bylinami m2/szt. 3,9/140. 3.Budowa ogrodzenia od drogi wojewódzkiej mb. 41,24. CPV odpowiednio: 45215000-7, 45111200-0, 45233222-1, 45233250-6, 45112720-8, 45112723-9, 45112710-5, 45342000-6. Nie ma możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 9.000zł słowienie: dziewięć tysięcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci spełniający warunki określone przez zamawiającego na podstawie art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków oferenci złożą stosowne oświadczenia i dokumenty, które zamawiający oceni na zasadzie spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1. Oferent winien złożyć oświadczenie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych, że spełnia warunki określone przez zamawiającego na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zał. Nr 1 do SIWZ dołączając następujące dokumenty: 1).kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2).wykaz osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane i potwierdzone kopie zaświadczeń o posiadanych uprawnieniach, 3).wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, 4).wykaz podobnych inwestycji zrealizowanych w ostatnich trzech latach, co najmniej dwie, 5).aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków oraz aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 6). Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby bilansu firmy za rok ubiegły lub sprawozdania z księgi przychodów i rozchodów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starybrus.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach