Przetargi.pl
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ełku.

Powiat Ełcki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 218 300 , fax. 876 218 339
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
    ul. Piłsudskiego 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 218 300, fax. 876 218 339
    REGON: 79067105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ełku. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie etapu I robót budowlanych zaplanowanych do wykonania w dokumentacji technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ) robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Realizacja etapu I robót budowlanych na terenie Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego przy ul. Matejki 1 w Ełku (dz. nr geod. 3082/30, 3082/33). Projekt przewiduje rozbiórkę budynku warsztatowego oznaczonego symbolem W-2 położonego we wschodniej części terenu. Etap I – budynek warsztatowy o wymiarach 17,96 m x 74,94 m, jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Wjazd główny na teren CKPiU poprzez istniejący zjazd z ul. Matejki. Wejście główne do budynku warsztatowego od zachodu – od strony tzw. placu manewrowego. UWAGA: • I etap robót budowlanych będzie prowadzony na czynnym obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty: tj. dokumentacja techniczna, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne, warunki wydane przez zarządców sieci. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z decyzjami:  pozwolenie na budowę nr 574/2017 z dnia 21.11.2017 r. Wykonawca w ramach złożonej oferty zobowiązany będzie do: • ubezpieczenia ryzyk budowlanych w związku z realizacją przedmiotu umowy w wysokości 100% ceny oferty brutto i dostarczenie Zamawiającemu kopii dokumentu ubezpieczenia z ogólnymi warunkami ubezpieczenia przed dniem zawarcia umowy, • zabezpieczenie się we własnym zakresie w energie elektryczną, wodę i potrzeby socjalne, • ochrony na swój koszt mienia zgromadzonego na placu budowy począwszy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, • zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie obiektu i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, • wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 6 do SIWZ tj. dokumentacji technicznej, specyfikacjach wykonania i odbioru robót, przedmiarach. Załączony przedmiar robót określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, potwierdzonego i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy. 1.2 Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopie opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł. Gwarancja – wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wzór Załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c) Wykonawca, w terminie 3 dni: od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności tej samej zrobić Grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. d) Jeżeli wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach