Przetargi.pl
Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3 - 6 lat uczęszczających do Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 w Krośnie.

Miejski Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. ks. St. Decowskiego 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4323295 , fax. 13 4323295
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Szkół Nr 3
    ul. ks. St. Decowskiego 9 9
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 4323295, fax. 13 4323295
    REGON: 18015250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp7krosno.edupage.org.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3 - 6 lat uczęszczających do Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 w Krośnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu gotowych posiłków na rzecz dzieci z Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 2.Usługa, o której mowa w pkt. 1 będzie dotyczyć: a)ok.100 dzieci w wieku 3- 6 lat, zapisanych do przedszkola w okresie od 1.01.2012 do 31.07.2013 (z wyjątkiem m-ca wakacyjnego tj. lipca albo sierpnia) . b)Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień; c)Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; d)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy; e)Dzienny jadłospis obejmuje: Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko-pochodne, kanapka herbata; Obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój, Podwieczorek; słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny; f) Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy koszty przygotowania posiłków w terminie do 14 każdego m-ca nie wcześniej jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia obciążeniowej faktury; g) Koszty surowców użytych do przygotowania wydawanych posiłków pokrywane są z wpłat rodziców pobieranych bezpośrednio przez Zleceniobiorcę; h) Ustala się cenę ryczałtową surowców o których mowa w pkt. g w wysokości 5,50 zł brutto (pięć zł, pięćdziesiąt gr) na jednego wychowanka na jeden dzień żywieniowy. Stawka żywieniowa jest ustalana przez dyr. MZS Nr 3 w Krośnie w porozumieniu z organem prowadzącym. i)Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: Godzina 8:45 - dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach, Godzina 11:30 - dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola, odbiór termosów po śniadaniu, Godzina 15:00 - odbiór termosów h)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki musza uwzględniać racje pokarmowe odpowiadające normom fizjologicznego zapotrzebowania w żywieniu dzieci w wieku od 3 do 6 lat. i)Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: Porcjowanie i wydawanie posiłków w godzinach 9:00 - 13:00, Mycie i wyparzanie naczyń oraz sprzątanie pomieszczeń bloku żywieniowego, Ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania pomieszczeń bloku żywieniowego, Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki; j)Wykonawca będzie ponosił koszty : Za zużyte media w wysokościach ryczałtowych oraz wskazań liczników i podliczników: energii elektrycznej, energii cieplnej, zimnej wody, ścieków; Wynajmu pomieszczeń bloku żywieniowego. k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione w trakcie użytkowania pomieszczeń bloku żywieniowego w tym naprawy zepsutego w trakcie użytkowania sprzętu kuchennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp7krosno.edupage.org.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach