Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg
- Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
- Data zamieszczenia: 2015-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
Al. Wojska Polskiego 25 25
44-240 Żory, woj. śląskie
tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
REGON: 27625554200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2016 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2016 r. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publiczych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób wykonujących czynności [szczegółowo sprecyzowane w punktach 1.1), 1.2), 1.3)] utrzymania przystanków komunikacyjnych, utrzymania koszy ulicznych i ręcznego zbierania śmieci. Umowy zawarte z pracownikami mają być umowami zawartymi na okres co najmniej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca przedstawił Zamawiającemu podpisane umowy o pracę z pracownikami nie później niż do 3 dni od rozpoczęcia realizacji zamówienia. Niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkowało karami umownymi określonymi w umowie z Wykonawcą. 1.1) Utrzymanie przystanków komunikacyjnych: 1.1.1.) Harmonogram oczyszczania przystanków zamieszczono w załączniku nr 1 do SSTWiOP. Wykonawca winien utrzymać stan gotowości przystąpienia do zimowego utrzymania przystanków w taki sposób, aby rozpoczęcie odśnieżania mogło nastąpić nie później niż w ciągu 2 godzin od gwałtownej zmiany warunków pogodowych chyba, że uzasadnione jest wcześniejsze rozpoczęcie usługi o czym powiadomiony zostanie Wykonawca przez Zamawiającego. Gwałtowna zmiana pogody to np. taka, której nie dało się przewidzieć na podstawie ogólnodostępnych prognoz pogody i oznacza obfite opady śniegu, marznący deszcz, powodujący oblodzenia powierzchni. Niepodjęcie natychmiastowych działań w celu odśnieżania i usuwania oblodzeń może grozić wypadkami osób wchodzących lub wychodzących z autobusów oraz osób znajdujących się w obrębie przystanków. 1.2) Utrzymanie koszy ulicznych: 1.2.1) W skład koszy ulicznych wchodzą: kosze uliczne, kosze na psie nieczystości i kosze na placach zabaw. 1.2.2.) Harmonogram utrzymania koszy ulicznych zamieszczono w załączniku nr 2 do SSTWiOP. 1.3) Ręczne zbieranie nieczystości 1.3.1) usuwanie z terenów Gminy wszelkich zalegających nieczystości (np. psich kup), śmieci m.in. papierów, opakowań papierowych, szklanych, plastikowych, folii, niedopałków, odpady organiczne (biodegradowalne), takie jak resztki pożywienia ,chemia gospodarcza, w tym także małogabarytowego azbestu tzn. takiego, którego zbieranie nie wymaga użycia sprzętu mechanicznego. Wymaga się również zbieranie (z zachowaniem zasad BHP) porzuconego małogabarytowego gruzu tzn. o małej masie, którego zbieranie nie wymaga użycia sprzętu mechanicznego, a jedynie sprzętu pomocniczego (Zamawiający przez sprzęt pomocniczy rozumie środki mające na celu ograniczenie zagrożeń i uciążliwości związanych z ręcznym przemieszczaniem przedmiotów, ładunków lub materiałów oraz ułatwienie wykonywania tych czynności). 1.3.2) Zbieranie wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych, a także odpady z gospodarstw domowych zmieszane z materiałami niebezpiecznymi tj. zużyte baterie, akumulatory, papa, opakowania po farbach i lakierach, akumulatory, odpady zawierające inne rozpuszczalniki oraz substancje chemiczne służące do wywabiania plam, środki czyszczące, środki do konserwacji i ochrony drewna oraz ich opakowania, zbiorniki po aerozolach, pozostałości domowych środków do dezynfekcji i dezynsekcji, odpady zawierające oleje, przeterminowane lub częściowo wykorzystane leki, skażone opatrunki, strzykawki etc. 1.3.3) Zbieranie śmieci z tzw. dzikich wysypisk. 1.3.4) Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci (nieczystości) należy wykonywać zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP. Wykonawca zobowiązuje się czerpać na bieżąco informacje odnośnie terenów, na których należy wykonywać powyższą usługę z Żorskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej (Geoportal Żory). Adres strony internetowej pod którą znajdziemy dostęp do Geoportalu stanowi załącznik nr 4 do SSTWiOP. Przy sprawdzaniu własności terenów miejskich należy mieć na uwadze, iż zgodnie z legendą tereny, które należy brać pod uwagę przy wykonywaniu usługi ręcznego zbierania śmieci są oznaczone jako: Własność Gmina; Własność Gmina i inne Podmioty; Własność Powiat; Własność Powiat Użytkowanie: inne podmioty; Własność Skarb Państwa; Własność Skarb Państwa Użytkowanie: Gmina; Własność: Skarb Państwa i inne podmioty. Zamawiający przyjmuje średnio 350 dodatkowych zleceń poza harmonogramem związanych z ręcznym zbieraniem śmieci w ciągu roku. Zamawiający przewiduje zlecanie terenów (nieuwzględnionych i/lub uwzględnionych w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP z większą lub mniejszą częstotliwością) do ręcznego zbierania śmieci wraz z podaniem terminu wykonania usługi. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) zobowiązany jest do wywozu odpadów zebranych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz poniesieniu kosztów ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami wynikającą z przepisów ustawy o odpadach. Po zakończeniu każdej usługi Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu raportu wagowego oraz karty przekazania odpadów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Umowa o pracę z dodatkowymi osobami
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zory.pl/?c=7074
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Katowicach KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług porządkowania lokali stwarzających zagrożenie epidemiologiczne w obrębie budynków administrowanych przez Z.K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2016-07-27 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ MYCIA WIAT PRZYSTANKOWYCH, TABLIC OGŁOSZENIOWYCH I ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Dodano: 2016-07-26 - Usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego wokół Rejonu w Zawierciu przy ul. Towarowej 24 oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 6 i Obwodu Drogowego w Szczekocinach przy ul. Żarnowieckiej 51
Dodano: 2016-07-26 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-28 - Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
Dodano: 2016-06-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B
Dodano: 2016-06-15 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, 2, 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-14 - Utrzymanie czystości w obiektach SCCS w Zabrzu
Dodano: 2016-04-14