Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r. 1.Utrzymanie przystanków komunikacyjnych: 1.1.Harmonogram oczyszczania przystanków zamieszczono w załączniku nr 1 do SSTWiOP. 1.2.Utrzymanie przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Żory, obejmuje wykonanie następujących prac: a) oczyszczenie ręczne lub mechaniczne z zalegającego piachu, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń z całej powierzchni przystanków (w przypadku słupka przystankowego należy wysprzątać chodnik wraz z przyległym terenem za wyjątkiem jezdni w promieniu 4 m od słupka przystankowego) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata, oczyszczanie ręczne lub mechaniczne nieczystości wymienionych powyżej z całej szerokości peronów na dworcu autobusowym (do oczyszczenia peronów na dworcu autobusowym należy przyjąć powierzchnię 720 m2), b) utrzymanie czystości wokół wiaty przystankowej i słupków przystankowych wraz z rozkładem jazdy w promieniu do 4 m wokół wiaty i słupka przystankowego, c)likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych powyżej, d) usuwanie z wiat i słupków z rozkładami jazdy ogłoszeń, reklam, plakatów, napisów typu graffiti - środki chemiczne stosowane do mycia i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, e) ścieranie z siedzisk usytuowanych w wiatach i przy słupkach przystankowych zanieczyszczeń typu: kurz, rozlane płyny, materiały sypkie, napisy itp., f) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: -usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w ppkt a, w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zastosowania odśnieżarki do usuwania śniegu w przypadku gdy nie utrudni to ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione. Do likwidacji śliskości na przystankach dopuszcza się piasek, chlorek sodu i inne środki chemiczne, w przypadku wystąpienia gołoledzi lub intensywnych opadów śniegu, -usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu, -usuwanie śniegu z siedzisk na przystankach, -po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w ppkt a (w terminie określonym z Zamawiającym), g)doraźne interwencyjne sprzątanie przystanków i wywóz odpadów typu szkło z wybitych szyb lub zanieczyszczeń z koszy wywróconych, zniszczonych lub przepełnionych. Wykonawca powinien wykonać zgłoszoną pracę w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję, h)uzupełnianie naklejek o zakazie palenia (otrzymanych wcześniej od Zamawiającego), i)jednokrotne (obustronne) w okresie wiosennym mycie szklanych wiat przystankowych wraz z daszkiem wiaty (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym), j)bieżące zamalowywanie graffiti na wiatach betonowych, na wiacie z pleksi farbą w dotychczasowym kolorze, k)usuwanie odpadów, bez względu na pochodzenie z koszy na przystankach zgodnie z harmonogramem oczyszczania przystanków, l)wymiana worków foliowych na śmieci w koszach przy każdorazowym opróżnieniu kosza. Worki foliowe na śmieci zapewnia Wykonawca, m)utrzymywanie w należytej czystości koszy, wiat przystankowych i słupków przystankowych, n)przeprowadzanie okresowej (co najmniej 3 razy w roku) dezynfekcji koszy, o)wywóz zebranych odpadów komunalnych, p)informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach wiat przystankowych, braku lub uszkodzeniach koszy na śmieci lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. q)dokonywanie drobnych napraw słupków przystankowych np. wyprostowanie pochylonego/przewróconego słupka przystankowego, r)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w terminie opróżniania wskazanym w harmonogramie i/lub wybicia szyby w wiacie przystankowej, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości oraz usunąć szkło w promieniu 4 m od kosza i przystanku w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, s)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości i/lub wybycia szyby w wiacie przystankowej poza terminami opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości oraz usunąć szkło w promieniu 4 m od kosza i przystanku w ciągu: -6 godzin od zgłoszenia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), -12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta, t)składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie wiat przystankowych z elementami przynależnymi na terenie miasta. 2.Utrzymanie koszy ulicznych: 2.1.W skład koszy ulicznych wchodzą: kosze uliczne, kosze na psie nieczystości i kosze na placach zabaw. 2.2.Harmonogram utrzymania koszy ulicznych zamieszczono w załączniku nr 2 do SSTWiOP. 2.3.Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miejskiej Żory, obejmuje wykonanie następujących prac: a)utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy (w tym także z graffiti) oraz mycie całych koszy w przypadku ich zabrudzenia, b)utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np. -wyprostowanie przechylonego kosza, -naprawa zawiasów (np. od urwanej pokrywy), -uzupełnienie kołków mocujących, c)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opróżniając kosz uliczny opróżniał całą jego zawartość, ponadto usuwał nieczystości wokół koszy w promieniu 4 m od kosza. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 4 m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza, d)wymiana worków foliowych na śmieci w koszach przy każdorazowym opróżnieniu kosza. Worki foliowe na śmieci zapewnia Wykonawca, e)informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy na śmieci lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia, f)opróżnianie koszy należy rozpocząć od opróżniania koszy zlokalizowanych w centrum miasta, które powinny być opróżniane do godz. 9.00, g)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w terminach opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 4 m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, h)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza terminami opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 4 m od kosza w ciągu: -6 godzin od zgłoszenia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), -12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta, i)składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie koszy ulicznych na terenie miasta. 3.Ręczne zbieranie nieczystości Pod pojęciem ręcznego zbierania nieczystości zgromadzonych na terenach Gminy Żory Zamawiający rozumie: 3.1.usuwanie z terenów Gminy wszelkich zalegających śmieci, m.in. papierów, opakowań papierowych, szklanych, plastikowych, folii, niedopałków, w tym także małogabarytowego azbestu (w przypadku braku posiadania stosownych uprawnień do przewożenia azbestu można zlecić wykonanie usługi innej firmie) itp. 3.2.Zbieranie wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych. Pod pojęciem odpadów wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych Zamawiający rozumie porzucone w miejscu do tego nieprzeznaczonym elementy wyposażenia domów m.in. takie jak: a)meble lub ich części, b)sprzęt elektroniczny (zamrażarki, lodówki, pralki, telewizory, komputery itp.), c)inny zbędny sprzęt domowy, nie mieszczący się do kubłów d)części samochodów. 3.3.Zbieranie śmieci z tzw. dzikich wysypisk. Pod pojęciem dzikich wysypisk Zamawiający rozumie usuwanie z terenów Gminy porzucone przez mieszkańców wszelkich nieczystości wymienionych w pkt. 1.3.1), 1.3.2). 3.4.Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci należy wykonywać zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP. 3.5.Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci obejmują: a)dokładne wyzbieranie wszystkich nieczystości, zgromadzonych na wskazanym terenie, zgodnie z zasadami wiedzy, doświadczeniem oraz przepisami prawa i bhp. b)wywóz odpadów na wysypisko śmieci lub do zakładu utylizacji, bądź przerobu odpadów. 3.6.składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o ręcznym zbieraniu śmieci na terenie miasta. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) zobowiązany jest do wywozu odpadów zebranych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz poniesieniu kosztów ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami wynikającą z przepisów ustawy o odpadach. Po zakończeniu każdej usługi Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu raportu wagowego oraz karty przekazania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach