Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie dróg w Mieście Terespol w roku 2021 z podziałem na zadania: 1. Zimowe utrzymanie dróg, 2. Letnie utrzymanie dróg, 3. Całoroczne opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie targowiska miejskiego.

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 752 036 , fax. 833 752 327
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 833 752 036, fax. 833 752 327
    REGON: 52917200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.terespol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie dróg w Mieście Terespol w roku 2021 z podziałem na zadania: 1. Zimowe utrzymanie dróg, 2. Letnie utrzymanie dróg, 3. Całoroczne opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie targowiska miejskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie dróg w mieście Terespol w roku 2021. z podziałem na zadania: Część nr 1: Zimowe utrzymanie dróg zakres: Lp. Rodzaj urządzenia do pracy Zakres pracy Krotność 1 odśnieżanie ulic pługiem lekkim z nośnikiem o mocy min 70 kW 1h 150 2 odśnieżanie ulic pługiem średnim z nośnikiem o mocy min 200 kW 1h 50 3 odśnieżanie chodników pługiem z nośnikiem o ciężarze całkowitym do 3,5 tony 1h 50 4 Piaskarka z załadunkiem 1h 150 5 Praca ładowarki do załadunku śniegu 1h 24 6 Ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu 1h 24 7 1 t mieszanki piaskowo solnej 1t 200 8 Gotowość do świadczenia usługi 1 m-c 5 m-cy Wymagania dla zimowego utrzymania dróg: 1.1. Powyższe prace Wykonawca będzie wykonywał sprzętem znajdującym się w jego dyspozycji, obejmującym – w przypadku uzasadnionym warunkami atmosferycznymi. 1.2. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca i zobowiązuje się do jego zabezpieczenia. Do wykonania mieszanki piaskowo solnej ma być użyty piasek (spełniający wymagania normy PN-B-11113/1996 – kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1960 z późń. zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 1.3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 1.4. Odśnieżanie chodników na całej szerokości, 1.5. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi. Wykaz ulic przeznaczonych do odśnieżania określa załącznik nr 8 do SIWZ. Jakość wykonywanych usług musi zapewnić utrzymanie obowiązujących standardów. 1.6. Utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia podpisania umowy do zakończenia świadczenia usług objętych umową. 1.7. Uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług objętych umową w terminie od dnia podpisania umowy. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: pług lekki, pług średni, piaskarka z załadunkiem, ładowarka, ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu. 1.9. Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.10. Prowadzenie akcji zimowej: 1) Każdorazowe prowadzenie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg będzie rozpoczynało się w momencie: - zgłoszenia przez Wykonawcę telefonicznie o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi i zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego tą samą drogą konieczności rozpoczęcia prac oraz określenia zakresu i lokalizacji wykonywania usługi, - polecenia przez przedstawiciela Zamawiającego o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi, po określeniu zakresu i lokalizacji wykonywania prac. 1.11. Wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.12. Dokumentowanie pracy operatorów i sprzętu odbywać się będzie na drukach dostarczonych przez Wykonawcę. Część nr 2: Letnie utrzymanie dróg zakres: a)Zamiatanie ulic Lp. Rodzaj prac Zakres Prac Krotność 1 Zamiatanie ulic kat. I 5,15 km 34 2 Zamiatanie ulic kat. II 7,72 km 17 b) Koszenie terenów zielonych Lp. Rodzaj prac Zakres Krotność 1 Koszenie trawników w pasie drogowym 70455 m2/kpl. 6 2 - Park miejski, skwery przed halami 130 i 132 oraz skwer za halą 132 (3507 m2) - Rondo PKP (760 m2); 4267 m2/kpl 12 3 Rów przy ul. Słuszki 770 m2/kpl 4 4 Pozostałe place (trawniki) poza pasami drogowymi: - plac przy boisku Orlik (165 m2); - teren zielony przy ul. Granicznej plus targowisko miejskie i parking (3028 m2); - teren zielony przy cmentarzu prawosławnym (3956 m2); 7149 m2/kpl 6 5 - Cmentarz Żydowski (4500 m2) + mogiły przy Orzeszkowej, Alei Marzeń, cm. prawosławny) (239 m2 ); - plac zabaw przy ul. Błotków (576 m2); 5076 m2/kpl 3 6 Teren stadionu poza płytą boiska 2150 m2/kpl 6 7 Koszenie płyty Stadionu Miejskiego 9850 m2/kpl 33 Wymagania dla letniego utrzymania dróg: 1.1. Zamiatanie ulic i chodników będzie wykonane mechanicznie lub ręcznie z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki, sprzęt ręczny do zamiatania), który zapewni warunki BHP oraz wymagania ochrony środowiska (dotyczące zapylenia i hałasu) przy wykonywaniu usługi. Sprzątanie powinno się wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. Jezdnia powinna być oczyszczona na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi. 1.2. Koszenie nie obejmuje sprzątania koszonej trawy i leżących liści w sezonie jesiennym. 1.3. Wymagania materiałowe i jakościowe: a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Koszenie skwerów przed halami 130 i 132, w parku miejskim oraz skweru na rondzie PKP wymaga koszenia kosiarką z koszem, tak, aby nie zaśmiecać rabat. b) Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: zamiatarka, kosiarka samojezdna, kosiarka spalinowa z koszem. 1.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego: a) decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Zamawiający. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego: c) Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. Część nr 3: Całoroczne opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie targowiska miejskiego: L.p Rodzaj prac Zakres Krotność 1 Opróżnianie koszy 131 szt./kpl 104 2 Sprzątanie targowiska miejskiego 1 szt./kpl 51 Wymagania dla opróżniania koszy i sprzątania targowiska miejskiego: 1.1. Opróżnianie koszy obejmuje zebranie i zagospodarowanie zebranych odpadów oraz utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym z uwzględnieniem kosztów ich składowania. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wymagane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) oraz aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych na podst. art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1.2. Sprzątanie targowiska miejskiego jeden raz w tygodniu (każdy piątek tygodnia po zakończonym targowisku) polega na opróżnianiu koszy na śmieci, sprzątaniu placu targowiska, parkingu i przyległych ulic Granicznej i Narutowicza oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach