Przetargi.pl
„Całoroczne utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Santok w roku 2019”

GMINA SANTOK ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957287510 , fax. 957287511
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SANTOK
    Gorzowska 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 957287510, fax. 957287511
    REGON: 21096690600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Całoroczne utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Santok w roku 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania dotyczącego całorocznego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Santok w roku 2019. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowej polegająca na równaniu, profilowaniu, wałowaniu z uzupełnieniem nawierzchni materiałem drogowym takim jak: kliniec, gruz betonowy bez zmiany parametrów konstrukcyjnych nawierzchni. - Wykonawca zobowiązany będzie do objazdu dróg objętych umową (własnym pojazdem) wraz z Zamawiającym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia w celu przeglądu i typowania robót. - Wykonywanie poszczególnych robót objętych przedmiotem niniejszej umowy odbywać się będzie każdorazowo na zasadzie zlecenia telefonicznego, faxem, pisemnego lub elektronicznego, w którym Zamawiający poda co najmniej rodzaj robót, miejsce wykonania przedmiotu zamówienia, termin wykonania oraz ich zakres. - Udokumentowaniem zakończenia prac będzie każdorazowo protokół podpisany przez przedstawiciela wykonawcy i przedstawiciela zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zamówienia obejmuje: - mechaniczne ścinanie poboczy szacunkowa wielkość 18 000 m2, -dwukrotne równanie dróg gruntowych równiarką oraz zagęszczenie walcem drogowym min. 10t – szacunkowa wielkość 225 000 m2, - Uzupełnienie większych nierówności i zagłębień (ubytków) w nawierzchni drogi z dowozem kruszywa łamanego (kliniec) ze skały litej o frakcji 0-31,5 mm – jego wyrównaniu i zagęszczeniu, - Uzupełnienie większych nierówności i zagłębień (ubytków) w nawierzchni drogi z dowozem gruzu betonowego kruszonego o frakcji 0- 63 mm, Wykonawca ma zabezpieczyć zakres wykonywanych robót w następujące materiały: a) kruszywo łamane (kliniec) ze skały litej o frakcji 0-31,5 mm wraz z dowozem na miejsce gdzie będą wykonywane prace drogowe, szacunkowa ilość 2000 ton; b) gruz betonowy kruszony o frakcji 0-63 mm wraz z dowozem, szacunkowa ilość 1000 ton, Łączna ilość dróg gruntowych przewidziana do wykonania prac wynosi 60 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VIII pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VIII pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VIII pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VI pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Tabele Elementów Rozliczeniowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach