Przetargi.pl
Całoroczna konserwacja dróg gruntowych w Gminie Grójec

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 643 091 , fax. 486 642 103
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47
    05600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 486 643 091, fax. 486 642 103
    REGON: 67022331000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczna konserwacja dróg gruntowych w Gminie Grójec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego całorocznej konserwacji dróg gruntowych w gminie Grójec Zakres robót obejmuje w szczególności: 1-krotne profilowanie dróg gruntowych pozamiejskich– 76,0 km, całoroczne utrzymanie dróg gruntowych pozamiejskich w tym: 2-krotne profilowanie dróg pozamiejskich – 76,0 km, interwencyjne profilowanie nieprzejezdnych odcinków dróg pozamiejskich – 38,0 km całoroczne utrzymanie ulic gruntowych w mieście w tym: 8-krotne profilowanie (1 raz w m-cu od kwietnia do listopada – 5,2 km), interwencyjne profilowanie nieprzejezdnych odcinków dróg – 5,2 km. naprawy interwencyjne tj. plantowanie i ścinanie poboczy, miejscowe naprawy dróg żwirem i tłuczniem kamiennym, naprawy i oczyszczenie przepustów rurowych, czyszczenie rowów przydrożnych, podbudowy z kruszyw łamanych, karczowanie zagajników, wycinka drzew oraz usuwanie karp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 14 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach