Przetargi.pl
Całodobowy serwis monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu), a także materiałów dostępnych w portalach internetowych, umieszczanych na bieżąco w portalu internetowym Wykonawcy

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy serwis monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu), a także materiałów dostępnych w portalach internetowych, umieszczanych na bieżąco w portalu internetowym Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowy serwis monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu), a także materiałów dostępnych w portalach internetowych, umieszczanych na bieżąco w portalu internetowym Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 924000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają odpowiednie doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 1 usługę polegającą na całodobowym serwisie monitoringu mediów (łącznie: prasy, radia, telewizji i Internetu), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą być spełnione w następujący sposób: 1. warunek 1) musi spełnić każdy Wykonawca, 2. warunek 2) musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w powyżej zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, d) pełnomocnictwo(a), w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której(ych) uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione: 1) w lit a) i b) winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę, 2) w lit c) powinien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunki udziału w postępowaniu, 3) w lit d) winien być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach