Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 8
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7115340 , fax. 095 7115433
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp.
ul. Jagiellończyka 8 8
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7115340, fax. 095 7115433
REGON: 01034470800657 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowy dozór sadu w Świebodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej obiektu Sadu położonego w Świebodzinie przy ulicy Łużyckiej nr 52, pochodzącego z Gospodarstwa Rolnego w Świebodzinie, zlokalizowanego na działkach nr: 20/54, 20/56, 20/57 obręb Świebodzin oraz 20/52, 20/53, 20/54 obręb Chociule o ogólnej powierzchni 322,4962 ha. W skład nieruchomości wchodzą budynki i budowle oraz ruchome środki trwałe. ochronie: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy, 5. spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. A w szczególności: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty : - dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców -załącznik nr 3 - dokument: koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, licencji na podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objem zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem (koncesja jest wymagana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221); - dokument: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną