Przetargi.pl
Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Szpitalna 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8779300 , fax. 76 8779330
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 9 9
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8779300, fax. 76 8779330
    REGON: 00101617300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wsp.szpitalna9.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest: I. Obsługa portierni i całodobowy dozór obiektów Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9, 16 i 18; II. Przejęcie i prowadzenie monitoringu Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81; III. Konserwacja i ewentualna modernizacja sieci monitoringu portierni wraz z podłączeniem do sieci LAN. 1. Zadania pracownika ochrony: 1) Dozorowanie obiektów poprzez bieżącą obserwację monitoringu Szpitala w Złotoryi, oraz zewnętrzny i wewnętrzny obchód obiektów w godzinach wieczornych i nocnych, oraz kontrola osób wchodzących i wychodzących; a) Ustalanie uprawnień do przebywania osób w obiektach, lub na obszarach chronionych; b) Wzywanie osób do opuszczenia obszaru lub obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu, albo stwierdzenia zakłócania porządku; c) Zatrzymywanie osób stwarzających w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego wydania tych osób policji; 2) Obsługa centrali telefonicznej: a) Odbieranie i łączenie rozmów z poszczególnymi oddziałami/działami szpitala; b) Łączenie rozmów służbowych i ich rejestrowanie; c) Łączenie rozmów prywatnych (za odpowiednią odpłatnością) ich rejestrowanie i comiesięczne rozliczanie się z pobieranych opłat. 3) Obsługa centrali przeciwpożarowej: a) Sprawdzanie miejsca pożaru w przypadku włączenia się sygnału alarmowego; b) Kontakt z Państwową Strażą Pożarną w Złotoryi w celu potwierdzenia zagrożenia, lub przekazanie informacji o braku zagrożenia; c) Wpisywanie zdarzenia do książki przeglądów technicznych i kontroli systemu alarmu pożarowego. 4) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych. 5) Odbieranie i rejestrowanie dostarczonych przesyłek pocztowych i kurierskich. 6) Zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do szpitala o wyznaczonych porach. 7) Włączanie i wyłączanie oświetlenia nocnego zewnętrznego i wewnętrznego obiektu, zgodnie z ustaleniami Zamawiającego. 8) Prowadzenie przez pracowników ewidencji wydawanych kluczy, oraz dziennika dozorów (wpisywanie raportów po każdym dyżurze). 9) Prowadzenie (wydawanie) rejestrów, ewidencji i wykazów: a) Rejestr konsultacji internistycznych i neurologicznych; b) Rejestr skierowań na konsultacje; c) Wykaz osób korzystających z pralni; d) Wykaz osób korzystających z sali rehabilitacyjnej; e) Ewidencja wyjść pracowników; f) Rejestr handlowy; g) Rejestr usterek technicznych; 10) Udostępnianie pomieszczeń świetlicy, oraz sali rehabilitacyjnej, osobom korzystającym z niej po godzinach pracy, i każdorazowa kontrola jej stanu. 11) Udzielanie określonych informacji, oraz kierowanie osób zainteresowanych do odpowiednich komórek organizacyjnych szpitala. 12) Sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń, pod kątem prawidłowości zabezpieczeń. 13) Utrzymywanie bieżącej czystości w portierni i holu (30 m?), oraz w dni wolne od pracy (weekendy i święta) przed wejściem głównym i wejściem do Izby Przyjęć. 14) Odśnieżanie schodów przed wejściem głównym do szpitala, wejściem do Izby Przyjęć i wejściami do budynku nr 16 i 18, w dni wolne od pracy. 2. Obowiązki pracownika ochrony: 1) Bieżąca kontrola bezpieczeństwa obiektów. 2) Kontrola sprawności centrali telefonicznej. 3) Kontrola sprawności systemów monitoringu. 4) Zabezpieczanie kluczy od pomieszczeń służbowych. 5) Odbieranie i zabezpieczanie otrzymanych przesyłek pocztowych i kurierskich. 6) Informowanie odpowiednich osób o zaistniałych nieprawidłowościach, awariach, itp. 7) Odpowiedzialność za powierzony sprzęt wyposażenia portierni. 8) Przestrzeganie przepisów i regulaminów dotyczących bezpieczeństwa obiektów i ich użytkowników. 9) Przestrzeganie ogólnych przepisów i zasad Bhp oraz P/poż. 3. Pracownikowi zabrania się: 1) Spożywania alkoholu i środków odurzających, oraz przebywania na terenie szpitala pod jego wpływem. 2) Przekazywania osobom trzecim informacji dotyczących pacjentów i pracowników 3) Zezwalania na przebywanie w portierni osób nieupoważnionych. 4) Informowania osób trzecich o przebiegu służby. 5) Prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach prywatnych z telefonów służbowych. 4. Wymagania dotyczące Wykonawcy: 1) Zatrudnienie pracowników z wykształceniem minimum zawodowym, na umowę o pracę, przez cały okres trwania umowy. Pracownicy muszą: a) Być sprawni, dobrze zorganizowani, bezkonfliktowi, umiejący radzić sobie w kontaktach z osobami chorymi psychicznie; b) Posiadać umiejętność obsługi centrali telefonicznej NORTEL NETWORKS M3904; c) Posiadać umiejętność obsługi centrali sygnalizacji pożarowej CSP-35A. d) Zamawiający nie zapewnia przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie obsługi w/w urządzeń. 2) Posiadanie własnej stacji monitorowania alarmów, z możliwością przyłączenia do niej istniejących systemów alarmowych i świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych, dla posiadanych przez Wykonawcę systemów zabezpieczeń elektronicznych. 3) Wysyłanie patrolu interwencyjnego na żądanie Zamawiającego. Patrol musi stawić się na wezwanie, w czasie do 30 minut od zgłoszenia. 4) Opracowanie planu obiektu (instrukcji) w zakresie ochrony mienia. 5) Możliwość partycypowania prze Wykonawcę w rozbudowie i modernizacji w/w systemów zabezpieczeń elektronicznych. 6) Ponoszenie odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania, lub nienależytego wykonania obowiązków w zakresie ochrony mienia. 7) Umundurowanie pracowników w jednolity strój służbowy. 8) Pracownicy w czasie pełnienia służby, zobowiązani są stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego. 9) Zapewnienie pracownikom portierni zeszytów do comiesięcznych rozliczeń rejestrowanych rozmów i niezbędne przybory biurowe (np. długopisy). 5. Zobowiązania Zamawiającego: 1) Zabezpieczenie pracowników w narzędzia i środki czystości potrzebne do pracy. 2) Zapewnienie pracownikom pisemnych informacji, dotyczących funkcjonowania szpitala (nr tel., wykazy, rejestry). 3) Zapewnienie stałego dostępu do wody, energii elektrycznej i sanitariatu. 4) Zapewnienie miejsca pracy, zgodnego z przepisami bhp i p/poż. 5) Informowanie Wykonawcy o sytuacjach powodujących ryzyko powstania szkody i zakłóceniach funkcjonowania szpitala. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzorowania pracowników pełniących służbę i występowania z wnioskami o zmianę zatrudnionego personelu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium: a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (sł: dziesięć tysięcy złotych). b) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas, gdy termin składania ofert zostanie przedłużony. c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert, tj. 3 grudnia 2013r. o godz. 13:00 d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Forma i miejsce złożenia wadium: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO BP 96 1020 3017 0000 2902 0019 9877 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt. b-e musi być wystawione na Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi. Oryginał dokumentu (dotyczy form ppkt. b-e) potwierdzającego pokrycie wadium, musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 21 Księgowość - Kasa Zamawiającego. UWAGA: W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna za dotrzymany termin jego wniesienia, datę uznania rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto zamawiającego - do godz. 13:00 do terminu składania ofert, a nie datę dokonania polecenia przelewu). 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach przewidzianych prawem, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że okoliczność ta wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość odpisu na PFRON
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wsp.szpitalna9.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach