Przetargi.pl
„Całodobowe zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, ścieżek rowerowych, przystanków i parkingów na terenie gminy Łomianki w roku 2019" Część I przedmiotu zamówienia –„Całodobowe, zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Łomianki w roku 2019” Część II przedmiotu zamówienia - ,,Całodobowe, zimowe utrzymanie przystanków, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta i gminy Łomianki w roku 2019”

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Całodobowe zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, ścieżek rowerowych, przystanków i parkingów na terenie gminy Łomianki w roku 2019" Część I przedmiotu zamówienia –„Całodobowe, zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Łomianki w roku 2019” Część II przedmiotu zamówienia - ,,Całodobowe, zimowe utrzymanie przystanków, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta i gminy Łomianki w roku 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. „Całodobowe zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, ścieżek rowerowych, przystanków i parkingów na terenie gminy Łomianki w roku 2019". 3.1 Część I przedmiotu zamówienia 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest całodobowe, zimowe utrzymanie 81 dróg gminnych o łącznej długości 65,896 km na terenie gminy Łomianki (wykaz dróg stanowi załącznik nr 1, w zakresie: a) płużenia i posypywania chlorkiem sodu, b) płużenia i posypywania piaskiem 1) Wymienione w pkt I ust. 1 pkt 1, lit. a – b czynności dotyczą ulic wraz z przyległymi zatokami autobusowymi. 2) W zależności od bieżących potrzeb, Zamawiający wydając polecenie wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, będzie określał zakres dróg przewidzianych do przeprowadzenia prac - wskazując wykaz podstawowy lub uzupełniający. 3.1.2 Zamawiający, w zależności od faktycznych potrzeb, zastrzega sobie możliwość interwencyjnego wskazywania dodatkowych dróg położonych na terenie gminy Łomianki do akcji zimowego utrzymania, niewymienionych w wykazie podstawowym lub dodatkowym. Przewidywana długość dróg do zimowego utrzymania w ramach interwencyjnych wskazań – 20 km. 3.1.3 Łączna przewidywana długość dróg do zimowego utrzymania 81 dróg gminnych wg wykazu podstawowego, dodatkowego 65,896 km (drogi utwardzone 61,129 km + drogi gruntowe 4,767 km) oraz wskazań interwencyjnych – 20 km 3.1.4 Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz dróg do zimowego utrzymania z chwilą podpisania umowy. 3.1.5 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób bezpośrednio wykonujących czynności związane z odśnieżaniem dróg na terenie Gminy Łomianki. 3.2 Część II przedmiotu zamówienia 3.2.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżące, bez powiadomienia Wykonawcy o konieczności wykonania, zimowe utrzymanie przystanków autobusowych (wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) oraz gminnych chodników, ścieżek rowerowych i parkingów (wykaz chodników, ścieżek rowerowych i parkingów załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), obejmujące: a) usuwanie śniegu, lodu i likwidowanie śliskości na terenie przystanków autobusowych, na długości zatok przystankowych, jednak nie mniej niż 40 mb, po 20 mb od słupka przystankowego lub wiat przystankowych oraz szerokości utwardzonej powierzchni przystanków do 5 mb od krawędzi drogi/zatoki przystankowej; b) zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu i innych zanieczyszczeń z chodników, ścieżek rowerowych i parkingów; c) zabezpieczenie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów przed śliskością poprzez posypywanie piaskiem z ewentualną domieszką NaCl w ilości 5-10 %. d) spryzmowanie śniegu i lodu na krawędzi chodnika, ścieżki rowerowej i parkingu; e) w przypadku mechanicznego odśnieżania przystanków, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na wprowadzenie urządzeń na chodniki, ścieżki rowerowe i parkingi. f) zabrania się składowania śniegu z zawartością środków chemicznych pod drzewami i na trawnikach; g) rozstawienie i sprzątnięcie pojemników zapewnianych oraz dostarczonych przez Wykonawcę (60 sztuk) – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, napełnienie pojemników mieszanką piaskowo-solną dostarczoną przez Wykonawcę (zabrania się stosowania środków chemicznych z wyłączeniem domieszki NaCl w ilości 5-10%); h) W przypadku wystąpienia sytuacji zalegania śniegu i powstania konieczności uprzątnięcia zgarniętego śniegu i lodu z przystanków autobusowych i parkingów Wykonawca podejmie się wywozu śniegu na wyraźne polecenie Zamawiającego nie częściej niż jeden raz w miesiącu, bez dodatkowego wynagrodzenia; i) prace wykonywane będą na bieżąco bez powiadamiania Wykonawcy, w zależności od zjawisk atmosferycznych w miesiącu grudniu. W przypadku braku opadów śnieżnych Wykonawca zobowiązany jest raz w miesiącu prowadzić prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości na powierzonych do utrzymania przystankach, chodnikach, ścieżkach rowerowych i parkingach obejmujące w szczególności zamiatanie piasku oraz usuwanie innych zanieczyszczeń (w szczególności niedopałki papierosów, kapsle, itp.); j) Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przystąpienia do uprzątnięcia przystanków, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów gminnych w ramach zimowego utrzymania w czasie 1 godziny od momentu uzyskania polecenia Zamawiającego o potrzebie wykonania usługi. 3.2.2 Interwencyjne wskazania: Zamawiający, w zależności od faktycznych potrzeb, zastrzega sobie możliwość interwencyjnego wskazywania dodatkowych chodników i parkingów położonych na terenie gminy Łomianki do akcji zimowego utrzymania, niewymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Przewidywana długość chodników do zimowego utrzymania w ramach interwencyjnych wskazań – 5.000,00 mb. Przewidywana powierzchnia parkingów do zimowego utrzymania w ramach interwencyjnych wskazań – 1.000,00 m2. 3.2.3 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób bezpośrednio wykonujących czynności związane z odśnieżaniem chodników, przystanków, ścieżek rowerowych, parkingów, na terenie gminy Łomianki. 3.3 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla Części 1 w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), dla Części 2 w wysokości: 4 200,00,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach