Przetargi.pl
Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do 31 grudnia 2012r.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do 31 grudnia 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z całodobowym utrzymaniem chodników, jezdni i parkingów w strefie śródmiejskiej obejmującej następujące ulice : 1. ul. Kościuszki 2. ul. Stary Rynek , 3. ul. Koszarowa 4. ul. 31 Stycznia ( od ul. Stary Rynek do ulicy Szerokiej ) (od ul. Szerokiej do ul. Człuchowskiej) 5. ul. Szewskiej 6. ul. Myśliboja 7. ul. Gimnazjalnej 8. ul. Szpitalna ( od Sukienników do Placu Jagiellońskiego ) 9. Plac Jagielloński ( jezdnie , chodniki i parkingi ) 10. ul. Grobelna 11. Fosa miejska 12. ul. Młyńska ( od skrzyżowania z ul. Strzelecką ) 13. ul. Strzelecka ( od ul. Młyńskiej do Batorego ) 14. ul. Podmurna dwie części 15. ul. Staroszkolna , 16.ul. Kręta 17. ul. Krótka 18. ul. Cechowa 19. ul. Bankowa ( do skrzyżowania z ul. Sukienników do Starego Rynku ) 20. ul. Pocztowa 21. ul. Nowe Miasto + parking 22. ul. Podgórna 23. ul. Spichrzowa + parking 24. ul. Koszarowa 25 .parkingi, plac przed stadionem i droga dojazdowa do bramy stadionu 26. schody do ulicy Okrężnej 1.a.całodobowe utrzymanie czystości w okresie letnim obejmuje : - codzienne zamiatanie całych nawierzchni z klinkieru, polbruku, kostki kamiennej i granitowej oraz nawierzchni asfaltowych - zbieranie papierów, odpadków, śmieci , gumy do żucia - opróżnianie koszy ulicznych (w koszach należy umieścić worki foliowe) - zbieranie odpadków z gazonów i zieleńców, - usuwanie chwastów wyrastających z klinkieru, pol-bruku, kostki kamiennej - wywóz zebranych śmieci na wysypisko - mycie nawierzchni z klinkieru wodą z dodatkiem środków czyszczących 1.b.utrzymanie nawierzchni w okresie zimowym: Nawierzchnie z klinkieru: - posypywanie nawierzchni preparatem ICE FREE służącym do zwalczania śniegu i oblodzenia - preparat dostarczy Urząd Miejski - posypywanie piaskiem wyłącznie na polecenie zamawiającego( piasek dostarczy Wykonawca) - odśnieżanie ręczne lub mechaniczne - wywóz śniegu - na polecenie zamawiającego - śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika - w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz 1a. Nawierzchnie z kostki brukowej , kamiennej , granitowej oraz asfaltowej - posypywanie piaskiem lub solą z piaskiem ( materiał na koszt wykonawcy ) - odśnieżanie ręczne lub mechaniczne - wywóz śniegu - na polecenie zamawiającego - śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika -w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz. 1a 2.Szczegółowe warunki odśnieżania i posypywania W trakcie opadu jezdnie należy oczyszczać ze śniegu jedynie przy użyciu pługów odśnieżnych. Dopiero po ustaniu opadu śnieżnego , po ostatnim przejściu pługu , należy jezdnie posypać środkami chemicznymi , aby usunąć resztki śniegu pozostałego po przejściu pługów. Nie wolno stosować do topnienia śniegu środków chemicznych jako samoistnego sposobu usuwania śniegu z jezdni . Nawierzchnie jezdni oczyszcza się ze śniegu pługami przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na część przy krawężniku . Całkowite oczyszczenie nawierzchni z kostki granitowej i kamiennej ze śniegu samymi pługami w zasadzie nie jest możliwe dlatego celowe jest dodatkowe jej oczyszczenie z resztek śniegu walcową szczotką z drutów stalowych. 3. Załadunek i wywóz śniegu na polecenie Zamawiającego 4. Podział na okresy Okres letni: od 01 kwietnia do 31 października Okres zimowy od 01 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia 5. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót 5.1.Wszystkie wymienione w poz.1 chodniki , jezdni i parkingi muszą być utrzymywane w czystości w ciągu całej doby 5.2.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno - techniczne. 5.3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 5.4 W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce- zgodnie z ustawą o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie Art.24 ust.1 i 2 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 4 6. Posiadają aktualną na dzień otwarcia ofert decyzję Burmistrza Miasta lub Prezydenta właściwego ze względu na miejsce , siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych 7. Zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających. 8. Dysponują sprzętem i wyposażeniem technicznych niezbędnym do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów o udostępnienie potencjału technicznego w tym: - pojazd z pługiem śnieżnym z listwą gumową do odśnieżania nawierzchni z klinkieru (o dopuszczalnej masie całkowitej 2,5t) - pługiem do odśnieżania jezdni - walcową szczotką z drutów stalowych do usuwania resztek śniegu z jezdni - środkami transportu :samochód do wywozu śmieci i odpadków ,śniegu - zamiatarką mechaniczną do zmiatania chodników i nawierzchni z klinkieru (o dop. masie całk. 2,5 t) - zamiatarką do zamiatania jezdni z możliwością zamontowania walcowej szczotki z drutów stalowych do usuwania resztek śniegu z jezdni - koparko- ładowarką - urządzenie mechaniczne do rozsypywania mieszanki piasku i soli oraz środka ICE FREE Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Wykaz co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie . 5) Ksero potwierdzone przez Wykonawcę decyzji Burmistrza Miasta lub Prezydenta właściwego ze względu na miejsce, siedzibę lub miejsce zamieszkanie wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych 6) Oświadczenie o miejscu składowania materiałów uszorstniających. 7) Wykaz sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zamówienia 8) Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 9) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: a) 2),3),5) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b) 4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy c) dokumenty z pkt. a) (1), (3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy , natomiast dokumenty z pkt. a) (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale V bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach