Przetargi.pl
Całodobowe utrzymanie dróg wewnętrznych, estakady oraz parkingów szpitala i placów ewakuacyjnych w warunkach zimowych

Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2633060, 2633061 , fax. 018 2633952, 2633950
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
    ul. Szpitalna 14 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2633060, 2633061, fax. 018 2633952, 2633950
    REGON: 00030832400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe utrzymanie dróg wewnętrznych, estakady oraz parkingów szpitala i placów ewakuacyjnych w warunkach zimowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowe utrzymanie (również w święta i niedziele) dróg wewnętrznych, estakady oraz parkingów szpitala i placów ewakuacyjnych w warunkach zimowych: opadów śniegu, gołoledzi, odwilży itp. o łącznej długości 2,3km (szczegółowe wymagania zawarto w projekcie umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca: - zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usługi odpowiadające rodzajem na łączną kwotę nie mniejszą niż 90.000,00zł, - posiada minimum 2 ciągniki dwunapędowe o mocy nie mniejszej niż 90 KM, każdy wyposażony w pług lemieszowy oraz sprzęt do załadunku i wywozu nadmiaru śniegu na wypadek katastrofalnych opadów śniegu lub zamieci. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym wyposażone mają być w urządzenia wysyłające żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 i 39 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Części urządzeń zamontowanych na pojazdach wystarczające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej, przed upływem terminu składania ofert. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Dz. U nr 87 z dnia 24.05.2006roku poz. 87). 2. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 3. Formularz cenowy oferty - (załącznik numer 2). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczę cia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach