Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku na posesji i sprzątanie budynku

Urząd Skarbowy w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8720121 , fax. 015 8722466
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Janowie Lubelskim
    ul. Wojska Polskiego 32 32
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8720121, fax. 015 8722466
    REGON: 83000164600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl, zakładka US Janów Lubelski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku na posesji i sprzątanie budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona obiektu Urzędu Skarbowego (osób i mienia), przez nieuzbrojonych w broń palną pracowników ochrony, utrzymanie porządku na terenie posesji należącej do urzędu (w tym odśnieżanie, koszenie trawy, strzyżenie żywopłotu) oraz codzienne jednokrotne sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych oraz sanitariatów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium na rzecz Zamawiającego w wysokości 2.000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w jednej z form przewidzianych przez art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych. Przy czym okres objęty gwarancją lub poręczeniem nie może upłynąć przed upływem okresu związania ofertą. Naruszenie tego warunku będzie stanowić podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej koncesji na wykonywanie usług w zakresie objętym zamówieniem z terminem ważności przynajmniej do 31.12.2009r.; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.; 5) aktualnych zaświadczeń naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie; 7) wykazu co najmniej 4 osób w zakresie ochrony osób i mienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z kopiami licencji; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia( co najmniej 2); 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 10) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN; 11) potwierdzenia wniesienia wadium, 12) pisemne zobowiązanie, że w przypadku udzielenia zamówienia wykonawca zatrudni przynajmniej cztery osoby wykonujące obecnie usługi w siedzibie Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim, jeżeli wyrażą zgodę na zatrudnienie. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ponadto wymagane jest dołączenie do złożonej oferty następujących załączników: a) formularza oferty), b) formularza cenowego, c) potwierdzonego opisu przedmiotu zamówienia, c) potwierdzonych istotnych warunków umowy, d) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach