Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-538 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 522 13 50 , fax. 089 522 13 51
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. Dąbrowszczaków 3 3
    10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 522 13 50, fax. 089 522 13 51
    REGON: 00067882500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy ul. Zamkowej, obejmuje następujący zakres prac: a) związanych z ochroną osób i mienia: - bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu wraz z terenem przyległym oraz częścią przylegającego parkingu w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz święta przez 24 godziny na dobę, przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej, - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na ww. terenie chronionym, w tym zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobom w przypadku organizowania imprez w sali kameralnej Amfiteatru, - zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym, - kontrolę prawidłowości zamknięć magazynów, - włączanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do obiektu, - nadzór nad systemem alarmowym zainstalowanymi w obiekcie, - wykonywanie odpowiednio częstych obchodów w budynku i na terenie przyległym z kontrolą właściwego zamknięcia pomieszczeń i zabezpieczeń, zamykaniem drzwi, bram i okien, szafek elektrycznych, - zapewnienie kontrolowanego wydawania i przyjmowania kluczy do poszczególnych pomieszczeń Amfiteatru upoważnionym pracownikom, prowadzenie rejestru, powiadamianie o zauważonych nieprawidłowościach, - zabezpieczenie mienia oraz wewnętrzna i zewnętrzna ochrona obiektu przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, - w przypadku kradzieży, włamania, pożaru i innych zdarzeń losowych niezwłoczne powiadomienie właściwych służb interwencyjnych: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz Zamawiającego i podjęcie działań zapobiegawczych do chwili ich przybycia, współdziałanie ze służbami i pracownikami, - niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zauważonych awarii technicznych urządzeń, - uruchamianie procedur alarmowych w przypadku wystąpienia zagrożeń, - w przypadku szczególnego zagrożenia podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną, Wykonawca będzie dysponował patrolem interwencyjnym, w składzie co najmniej dwuosobowym, zdolną dotrzeć do Amfiteatru w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji, - informowanie Zamawiającego o wszystkich spostrzeżeniach mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo, - dokumentowanie przebiegu służby, - Wykonawca opracuje niezbędne instrukcje i regulamin służby, b) związanych ze sprzątaniem posesji: - codzienne sprzątanie terenu przyległego do Amfiteatru wraz z częścią przyległego parkingu, zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych, - utrzymanie schodów wejściowych oraz dojścia do schodów w stanie umożliwiającym bezpieczne wejście do obiektu (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi), - codziennie zbieranie śmieci z terenu posesji, - pielęgnacja zieleni, w tym: - podlewanie terenów zielonych w godzinach rannych przed udostępnieniem obiektu, - koszenie trawy dwa razy w miesiącu, ścięta trawa winna zostać usunięta z terenu posesji na koszt wykonawcy, - pielenie terenów zielonych, - grabienie liści - w miarę potrzeb, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na terenie obiektu, - bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni, - sprzęt oraz materiały niezbędne (w tym: worki na śmieci do kontenerów zewnętrznych, piasek, sól do sypania ciągów komunikacyjnych) do wykonania wyżej wymienionych zadań zabezpiecza Wykonawca. 2) Wykonywania usługi ochrony przy pomocy pracowników ochrony o kwalifikacjach zawodowych zgodnych z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), którzy posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej stałej i muszą legitymować się licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, 3) zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usługi i w jego okolicy w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty, 4) wyposażenia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie i identyfikatory. Pracownicy ochrony powinni dbać o estetykę wyglądu zewnętrznego, posiadać wysoką kulturę osobistą, rzetelnie i sumiennie wykonywać pracę, 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamaiwający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach