Przetargi.pl
Całodobowa ochrona obiektu położonego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4254974 , fax. 091 4225533
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 39 39
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4254974, fax. 091 4225533
    REGON: 81014599300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona obiektu położonego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu położonego przy ul. Mickiewicza 39 w Szczecinie (piwnica, parter i piętro) o powierzchni około 3.500m2 oraz terenu zewnętrznego przyległego do budynku około 6.000m2. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) pełnienia obowiązków przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, 2) kontaktu z odpowiednimi służbami i zamawiającym, 3) przyjmowania i wydawanie kluczy osobom uprawnionym, 4) ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, 5) ewidencjonowania osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 6) dokładnej znajomość topografii budynku, 7) dokonywania systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczania do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia zamawiającemu harmonogramu wraz z dokładnym opisem drogi obchodu budynku), 8) sprawdzania po godzinach pracy urzędu, czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, 9) w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru podejmowania działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienia Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy, 10) sprawowania kontroli wynoszonego mienia, 11) prowadzenia zapisów w książce meldunków, 12) sprawdzania czy okna i drzwi w pomieszczeniach urzędu zostały pozamykane, po zakończeniu prac związanych z utrzymaniem czystości wykonywanych po godzinach pracy urzędu, 13) wykonywania doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach, wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń Zamawiającego, 2) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 3) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 4) informowania Zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usługi, 5) bieżącej kontroli osób wykonujących usługę w jego imieniu i jakości tej usługi, 6) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez Zamawiającego dotyczących jakości świadczonej usługi, 7) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego pracownika na zmianę. Ilość posterunków: 1. 5. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie mają obowiązku posiadać licencji na pracownika ochrony osób i mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach