Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4254974 , fax. 091 4225533
- Data zamieszczenia: 2011-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
ul. Mickiewicza 39 39
70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4254974, fax. 091 4225533
REGON: 81014599300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa ochrona obiektu położonego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu położonego przy ul. Mickiewicza 39 w Szczecinie (piwnica, parter i piętro) o powierzchni około 3.500m2 oraz terenu zewnętrznego przyległego do budynku około 6.000m2. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) pełnienia obowiązków przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, 2) kontaktu z odpowiednimi służbami i zamawiającym, 3) przyjmowania i wydawanie kluczy osobom uprawnionym, 4) ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, 5) ewidencjonowania osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 6) dokładnej znajomość topografii budynku, 7) dokonywania systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczania do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia zamawiającemu harmonogramu wraz z dokładnym opisem drogi obchodu budynku), 8) sprawdzania po godzinach pracy urzędu, czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, 9) w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru podejmowania działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienia Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy, 10) sprawowania kontroli wynoszonego mienia, 11) prowadzenia zapisów w książce meldunków, 12) sprawdzania czy okna i drzwi w pomieszczeniach urzędu zostały pozamykane, po zakończeniu prac związanych z utrzymaniem czystości wykonywanych po godzinach pracy urzędu, 13) wykonywania doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach, wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń Zamawiającego, 2) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 3) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 4) informowania Zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usługi, 5) bieżącej kontroli osób wykonujących usługę w jego imieniu i jakości tej usługi, 6) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez Zamawiającego dotyczących jakości świadczonej usługi, 7) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego pracownika na zmianę. Ilość posterunków: 1. 5. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie mają obowiązku posiadać licencji na pracownika ochrony osób i mienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dozoru obiektu i mienia Regionalnego szpital i przewozu samochodowego wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-19 - USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, SĄDU REJONOWEGO W CHOSZCZNIE, SĄDU REJONOWEGO W KAMIENIU POMORSKIM ORAZ SĄDU REJONOWEGO W ŁOBZIE
Dodano: 2016-07-15 - Ochrona obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie pl. Żołnierza Polskiego 16 i w budynku w Policach przy ul. Korczaka 13/15
Dodano: 2016-07-15 - Dozór i ochrona obiektów użytkowanych przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie wraz z mieniem w nich się znajdującym i terenem przyległym do terenu składowiska odpadów oraz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
Dodano: 2016-07-15 - świadczenie usług ochrony mienia
Dodano: 2016-07-12 - usługa ochrony
Dodano: 2016-07-01 - OFERTA NA OCHRONE FIZYCZNĄ I MIENIA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-06-23 - Usługi ochroniarskie na rzecz komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Dodano: 2016-06-16 - OCHRONA FIZYCZNA REGIONALNEGO OŚRODKA REHABILITACJI LECZNICZEJ ADMIRAŁ I ORAZ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO BURSZTYN W GODZINACH NOCNYCH
Dodano: 2016-06-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi ochrony obiektów i terenu 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-06-10