Przetargi.pl
Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy. Celem prowadzenia monitoringu wizyjnego zewnętrznego, całodobowego jest zapewnienie bezpieczeństwa mienia na terenie Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w następujących lokalizacjach: a) budynek N przy ul. Borowskiej 213, b) budynek kotłowni przy ul. Borowskiej 213. 1. Rejestracji i zapisaniu na nośniku fizycznym podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu. 2. System monitoringu wizyjnego składa się z kamer typu - IP minimum 2.0 MPix z mechanicznym filtrem podczerwieni, oraz całym osprzętem potrzebnym do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien zaproponować kamery umożliwiające widoczność w nocy oraz możliwość przybliżenia obrazu przy zachowaniu jego ostrości oraz umożliwiające identyfikację osób. Miejsca montażu kamer znajdują się na wysokości powyżej 2,5 metra. 3. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 4. Wykonawca w ramach zamówienia dokona montażu całego zestawu. Montaż będzie polegał na odpowiednim zamocowaniu kamer i pozostałych urządzeń. Urządzenia oraz ich podłączenie winny być wykonane w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu ludzi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego usuwania awarii w celu zapewnienia stałej sprawności zainstalowanego sprzętu. 6. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji i utrzymywał w ciągłej sprawności technicznej zainstalowany sprzęt. 7. Wykonawca oznakuje teren widocznymi i estetycznymi tabliczkami informującymi o nazwie firmy realizującej monitorowanie. 8. Wykonawca winien posiadać własne Centrum Monitorowania, funkcjonujące w trybie całodobowym, w którym będzie znajdował się rejestrator wraz z monitorem wizyjnym, obsadzone przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonego m.in. w środki łączności gwarantujące kontakt z grupą interwencyjną, najbliższą jednostką Policji i Straży Pożarnej oraz telefonem alarmowym nr 112. 9. Wykonawca winien posiadać co najmniej jedną, własną Grupę Interwencyjną na terenie Wrocławia, gwarantującą podjęcie działań w przypadku zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 15 minut w dzień i 10 minut w nocy, od chwili zgłoszenia . Grupa Interwencyjna powinna składać się z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. 10. W przypadku stwierdzenia faktu dokonania włamania do obiektu chronionego lub innego zagrożenia, np. pożarem Wykonawca: a) zawiadomi w trybie natychmiastowym odpowiednie specjalistyczne służby (organa Policji, Straż Pożarną, Pogotowie, itp.) oraz zabezpieczy obiekt dozorem fizycznym do czasu przybycia służb, b) niezwłocznie powiadomi o zdarzeniu Zamawiającego, po czym wspólnie z nim ustali dalszy tryb prowadzenia ochrony, c) prześle w formie elektronicznej protokół/notatkę ze zdarzenia d) odnotuje fakt zaistnienia zdarzenia w książce kontroli służb, nie później niż przy zdaniu obiektu na końcu danej służby. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązuje się chronić mienie Zamawiającego ze szczególną starannością i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie powierzonej usługi. 13. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wyrządzonej szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego oceniana będzie na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. 14. Miesięczna wartość wynagrodzenia winna uwzględniać całkowity koszt realizacji usługi w tym montaż kamer, dozór w Centrum Monitorowania Wykonawcy, podjazd grupy interwencyjnej w sytuacji zagrożenia ( przebywania osób nieupoważnionych na monitorowanym terenie ). 15. Szacunkowa ilość podjazdów grupy interwencyjnej wynosi 1x na dobę 16. Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Siwz. 17. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 18. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 2 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 2142, z póź. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach