Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia, obiektów i osób w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie, należącego do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia, obiektów i osób w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie, należącego do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie. Specyfika głównych wymagań: 1. Przedmiot zamówienia określony kodami CPV: 7971000-4 Usługi ochroniarskie 2. Zakres usług obejmuje: Zakres zadań pracownika ochrony na terenie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie, zwanego dalej Zakładem: I. Zakres zadań . 1. Ochrona świadczona będzie od poniedziałku do niedzieli oraz w święta od 6.30 do 19.30 (13h). 2. Jeden pracownik ochrony przydzielony na cały teren Zakładu. 2. Obsługa recepcji i szatni. 3. Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu. 4. Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego. 5. Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego. 6. Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie. 7. Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracownika nowozatrudnionego. 9. Wykonawca przedstawi wykaz zatrudnionych osób w przypadku zmiany pracowników. 10. Kontrolowanie obiegu kluczy do pomieszczeń poprzez prowadzenie „ Zeszytu wydawania kluczy”. 11. Nadzór nad porządkiem przechowywania kluczy (w zamkniętej skrzynce). 12. Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu. 13. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek. 14. Kontrola pojazdów samochodowych wjeżdżających na teren Zakładu. 15. Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład i niedopuszczenie do wyjścia pacjentów bez przepustki. 16. Sprawowanie kontroli i obejścia terenu Zakładu. 17. Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu – czy nie uległ zniszczeniu. Jeżeli są zauważone zmiany, natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz dyrekcji Zakładu. Odnotowanie w raporcie godziny obchody. 18. Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu. 19. Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu. 20. Wykonywanie czynności ochronnych (usługi) przez pracowników ochrony, powinno odbywać się w oznakowanych mundurach oraz z identyfikatorem- Obowiązkowe. 21. Wymagany jest schludny wygląd pracowników ochrony. 22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi. 23. Ochrona powierzonego mienia. 24. Zamykanie drzwi wejściowych w budynku o godz. 19.30 25. Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki. 26. Zamykanie wejścia od strony dużej windy o godz. 16.00 27. Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku. 28. Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających. II. Wymagania personalne. 1. Jeden pracownik ochrony - dyżur pełniony w ZOL przy ul. Szubińskiej 4 (13h). 2. Zamawiający wymaga aby pracownik realizujący umowę był sprawny fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej oraz utrzymanie porządku czystości oraz stan sanitarno- higieniczny w miejscu świdczenia usługi. 3. Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszego obiektu posiadania „licencji pracownika ochrony fizycznej”. UWAGA 1. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Warszawy Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. 2. Zamawiający wymaga by Wykonawca wyznaczył kierownika/koordynatora ochrony, który będzie pośrednikiem we wszystkich sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz który wprowadzi pracowników na obiekt w obecności przedstawiciela Zamawiającego. III. Odpowiedzialność agencji ochrony: 1. Agencja ochrony ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez pracowników ochrony, którym będą powierzone obowiązki w zakresie ochrony Zakładu. 2. W przypadku powstania szkody w mieniu Zamawiającego o ile będzie ona następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez pracowników ochrony, obowiązek odszkodowawczy obejmować będzie naprawienie szkody w pełnej wysokości przez agencję ochrony. 3. Pracownicy ochrony zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych w czasie wykonywaniu obowiązków służbowych, związanych z ochroną w Zakładzie, w szczególności zaś informacji dotyczących rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń, danych osobowych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach