Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia, obiektów i osób w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, należącego do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia, obiektów i osób w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, należącego do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie. Specyfika głównych wymagań: Zakres usług obejmuje: Zakres zadań pracownika ochrony na terenie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego im. Sue Ryder w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74, zwanego dalej Zakładem: 1. Dyżur pełniony całodobowo (24h). 2. Obsługa recepcji. 3. Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu. 4. Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego. 5. Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu Spółki w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego. 6. Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur – np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte). 7. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracownika nowozatrudnionego. 8. Wykonawca przedstawi wykaz zatrudnionych osób w przypadku zmiany pracowników. 9. Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie. 10. Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru przez Zamawiającego. 11. Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie Zakładu. 12. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek. 13. Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu. 14. Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów. 15. Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu. 16. Sprawowanie kontroli nad terenem Zakładu- odnotowane w raporcie obchodów. 17. Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu. W przypadku zniszczenia natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz Zarządu Spółki. Odnotowanie w raporcie godziny obchodów. 18. Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu: 1) budynek główny, 2) pawilon IV, 3) pawilon V, 4) pawilon VI, 5) pawilon VII, 6) budynek administracyjny, 7) budynek odnowy biologicznej, 8) budynek kotłowni. 17. Kontrolowanie obiegu kluczy do pomieszczeń poprzez prowadzenie „ Zeszytu wydawania kluczy”. 18. Nadzór nad porządkiem przechowywania kluczy (w zamkniętej skrzynce). oraz 1. Dostawa i montaż na czas obowiązywania umowy w pomieszczeniu kasowym i aptece następujących urządzeń: a) Centrali alarmowej zabezpieczającej niezależnie dwa pomieszczenia kasę i aptekę, b) Nadajnika, c) Pilotów antynapadowych szt. 2, d) Czujek w pomieszczeniach apteki i kasy szt. 6. 2. Konserwacja dostarczonych instalacji i urządzeń systemu alarmowego zainstalowanych w pomieszczeniu Kasy i Apteki. a) sprawdzanie sprawności działania systemu alarmowego raz na kwartał przez okres obowiązywania umowy, b) potwierdzanie w dzienniku ( książce) wykonywanej konserwacji i innych uwag dotyczących stanu i obsługi systemu alarmowego, c) bezzwłoczne sprawdzenie przyczyny uruchomienia systemu alarmowego w pomieszczeniach Kasy i Apteki oraz odnotowanie zaistniałego faktu w „Książce pełnienia dyżurów-ochrony”. 3. Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi. 5. Wykonywanie czynności ochronnych (usługi) przez pracowników ochrony, powinno odbywać się w oznakowanych mundurach oraz z identyfikatorem- Obowiązkowe. 6. Wymagany jest schludny wygląd pracowników ochrony. 7. Zamykanie drzwi wejściowych w budynku Głównym o godz. 2000, otwieranie o godz. 500. 8. Zamykanie drzwi od strony łącznika o godz. 2000, otwieranie o godz.500. 9. Zamykanie drzwi od kuchni o godz. 2000, otwieranie o godz. 500. 10. Otwieranie bram (3 sztuki) wjazdowych oraz furtki. 11. Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku. 12. Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających. 13. W przypadku usiłowania lub popełnienia przestępstwa przeciwko mieniu, pracownikom Zamawiającego bądź pacjentom Zamawiającego, pracownik ochrony jest zobowiązany postępować zgodnie z zasadami stanu wyższej konieczności i obrony koniecznej określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2016.1432 j.t.) II. Wymagania personalne. 1. Jeden pracownik ochrony - dyżur pełniony całodobowo. 2. Zamawiający wymaga aby pracownik realizujący umowę był sprawny fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej oraz utrzymanie porządku czystości oraz stan sanitarno- higieniczny w miejscu świdczenia usługi. 3. Pracownik ochrony powinien posiadać umiejętność jazdy na rowerze ze względu na obowiązek objazdu terenu. 4. Pracownicy ochrony w trakcie pełnienia dyżuru muszą być wyposażeni w sprawny rower ze względu na duży teren Zakładu ok. 6 hektarów. UWAGA 1. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Warszawy Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. 2. Raz w miesiącu Zamawiający może na koszt Wykonawcy dokonać uruchomienia alarmu w celu sprawdzenia instalacji alarmowej oraz czasu reakcji grup interwencyjnych. 3.Zamawiający wymaga by Wykonawca wyznaczył kierownika/koordynatora ochrony, który będzie pośrednikiem we wszystkich sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz który wprowadzi pracowników na obiekt w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Odpowiedzialność agencji ochrony: 1. Agencja ochrony ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez pracowników ochrony, którym będą powierzone obowiązki w zakresie ochrony Zakładu. 2. W przypadku powstania szkody w mieniu Zamawiającego o ile będzie ona następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez pracowników ochrony, obowiązek odszkodowawczy obejmować będzie naprawienie szkody w pełnej wysokości przez agencję ochrony. 3. Pracownicy ochrony zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych w czasie wykonywaniu obowiązków służbowych, związanych z ochroną w Zakładzie, w szczególności zaś informacji dotyczących rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń, danych osobowych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach