Przetargi.pl
Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie niżej określonych zadań: a) całodobowa ochrona całego terenu i obiektów przed włamaniem i dewastacją, a także przed kradzieżą mienia i zwierząt oraz ich okaleczeniem, wrzucaniem jakichkolwiek przedmiotów na wybiegi zwierząt, b) wykonywanie usług monitorowania wizyjnego obiektów i terenu zgodnie z instrukcją obsługi systemu monitorującego, c) wyposażenie każdego pracownika ochrony w urządzenia do kontroli pracy strażników w systemie on-line oraz zainstalowanie na terenie Ogrodu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 25 punktów kontrolnych, d) system powinien przesyłać w czasie rzeczywistym do centrum dozoru zlokalizowanym poza obiektem chronionym informacje o potwierdzeniu przybycia strażnika na punkt kontrolny. Jednocześnie powinna być zapewniona przez centrum dozoru możliwość automatycznej kontroli przybycia strażnika w określonym czasie wskazanym wcześniej przez Zamawiającego, a w przypadku braku jego obecności w okresie +/- 10 minut powinna być zrealizowana procedura sprawdzenia przez centrum dozoru przyczyny braku obecności strażnika na punkcie kontrolnym. Ponadto system powinien umożliwiać Zamawiającemu wgląd on-line ( w czasie rzeczywistym ) do historii poprzez sieć internetową, potwierdzeń przybycia strażników na punkt kontrolny, e) opłata za obsługę centrum dozoru leży po stronie Wykonawcy i powinna być wliczona w cenę oferty, f) wykonywanie czynności portierskich, g) piesze patrole wyznaczoną przez Zamawiającego trasą, potwierdzone przez elektroniczny system pracy strażnika, h) skuteczna i adekwatna do zagrożenia interwencja z ewentualnym wykorzystaniem własnej grupy interwencyjnej w uzasadnionych przypadkach - czas przyjazdu do 15 min.(o ile nie wystąpią przeszkody wydłużające, np. blokada drogi w związku z wypadkiem, pożarem, itp.) lub za pomocą wezwanych, stosownych organów, i) szybkie i skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek awarii, zagrożeń, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zwierząt, j) ewidencjonowanie w książce dyżurów wszystkich zdarzeń zaistniałych podczas służby, k) nadzór nad sprawnym wchodzeniem i wychodzeniem zwiedzających, na wezwanie pracownika kasy, l) zamykanie o wyznaczonej wg potrzeb godzinie następujących budynków: - małpiarni, - żyrafiarni, - budynku stawonogów, - budynku DHD, - i innych wskazanych przez Zamawiającego, m) wypuszczanie zwiedzających po zamknięciu kas (przy kołowrotku). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - sześcioma pracownikami ochrony fizycznej posiadającymi licencję I stopnia w zakresie ochrony mienia i osób mających doświadczenie, przeszkolonymi, wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności zapewniające kontakt z grupą interwencyjną, - pracownikami grupy interwencyjnej o doświadczeniu zawodowym w przeprowadzaniu interwencji, posiadającymi licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej wynikającą z Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia, - grupą patrolowo-interwencyjną przeznaczoną do realizacji niniejszego zadania. - środkami przymusu bezpośredniego (tj. kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne), w które będą wyposażeni pracownicy ochrony przy realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy z 1997 r. o ochronie osób i mienia. - Wykonawca zapewni jednolite umundurowanie z emblematami agencji dla pracowników realizujących zamówienie. - Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania regulaminu dla Zwiedzających, obowiązującego w Ogrodzie Zoologicznym oraz przepisów porządkowych i BHP dla firm, pracujących na terenie Ogrodu Zoologicznego. - Szczegółowy zakres czynności i wymagań Zamawiającego, będzie zawarty w instrukcji przygotowanej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnej koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem dot. ochrony osób i mienia, obejmującej okres realizacji umowy wydanej przez właściwy organ administracji - MSWiA, a wymaganej przepisami Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (DZ. U. z 2004 r. Nr 173 poz. 1887), w zakresie ochrony osób i mienia wynikających z ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie ma być złożone: a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców ( jeżeli będzie je składał pełnomocnik, wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców osobno ) albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, wpis do ewidencji i koncesja, o których mowa w pkt. 1 mają być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/ wykonywaniem co najmniej 3 usług polegających na ochronie osób i mienia oraz monitoringu na obiektach użyteczności publicznej. Wzór wykazu załączono do siwz. 3. W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - kierownika ochrony - tj. 1 osobę posiadającą licencję II stopnia pracownika ochrony, która będzie nadzorowała świadczenie usługi, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej i grup interwencyjnych, do całodobowej dyspozycji, wyposażonego w oznakowany samochód oraz system łączności, - sześciu pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję I stopnia w zakresie ochrony osób i mienia, mających doświadczenie ( staż pracy w tym zakresie min. 3 lata ). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy dokumenty ( kserokopie ), potwierdzające (wymagane zgodnie z art. 26 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia), że osoby wykazane w wykazie posiadają stosowne uprawnienia. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do siwz. 4. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniona będzie ich łączna wiedza i doświadczenie, łączne dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz łączna zdolność ekonomiczna i finansowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach