Teatr Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 00077 Warszawa, Plac Teatralny
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 692 06 09 , fax. 22 692 07 41
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
Plac Teatralny 3
00077 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 692 06 09, fax. 22 692 07 41
REGON: 01305731700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował stałą, bezpośrednią ochronę osób i mienia w Budynkach: Głównym i Technicznym Teatru Narodowego zlokalizowanych w Warszawie, odpowiednio: przy Placu Teatralnym 3 oraz przy ul. Wierzbowej 3. Ochrona osób i mienia polega na: 1. Całodobowych, jednoosobowych dyżurach pełnionych przez pracowników ochrony przy: a) wejściu służbowym „A” do Budynku Głównego Teatru Narodowego, b) wejściu służbowym „C” do Budynku Technicznego Teatru Narodowego. 2. Okresowych, jednoosobowych dyżurach pełnionych przez pracowników ochrony w innych miejscach, w Budynkach: Głównym i Technicznym Teatru Narodowego: a) przy wejściu głównym do Budynku Głównego (Scena Bogusławskiego), b) przy wejściu głównym do Budynku Technicznego (Scena przy Wierzbowej i Scena Studio), c) przy wyjściu ewakuacyjnym z Budynku Głównego (przy Bufecie dla Widzów), d) w innych miejscach wewnątrz budynków Teatru, wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. e) Dyżury wymienione w pkt. od a) do d) powyżej mogą być pełnione jednocześnie. 3. Zamawiający zakłada, że ilość godzin do przepracowania przez pracowników ochrony Wykonawcy, wyniesie: a) dla dyżurów wymienionych w punkcie 3.1 – od 1200 do 1500 godzin miesięcznie, b) dla dyżurów wymienionych w punkcie 3.2 – łącznie na ww. czterech posterunkach od 300 do 500 godzin miesięcznie, przez około 10 miesięcy w roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia). 4. Pracownicy ochrony pełniący dyżury na terenie Teatru muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ. 6. Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu Wykaz osób bezpośrednio wykonujących u Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ i udokumentuje formę ich zatrudnienia przedstawiając kopie umów o pracę. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii umów o pracę spowoduje nie możność zawarcia umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca może dokonać zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. W przypadku zmiany osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z tymi osobami najpóźniej w dniu dokonania zmiany. 8. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres rozliczeniowy, określony przez Zamawiającego, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 SIWZ czynności. Niewykonanie powyższego obowiązku może być podstawą do rozwiązania umowy. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonej do oferty koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 1 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona terenu i obiektów IChF PAN i IChO PAN przy ul. Kasprzaka 44/52 w Warszawie
Dodano: 2024-07-25 - Świadczenie usług stałej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Warszawie przy Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2024-07-19 - Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2024-06-28 - Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
Dodano: 2024-06-27 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-06-26 - Ochrona fizyczna w obiekcie Centralnego Magazynu Próbek Geologicznych w Leszczach
Dodano: 2024-06-24 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Szpitala Bielańskiego (ZP-11/2024)
Dodano: 2024-06-03 - Fizyczna ochrona obiektów przy ul. Flory 2 oraz ul. Bacciarellego 4 (część I) i Bazy Transportowej i Magazynowej przy ul. Augustówka 6 wraz z usługami gospodarczymi (część II)
Dodano: 2024-05-31