Przetargi.pl
BZP.271.72.2013 wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka i wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.72.2013 wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka i wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I: 1.Przedmiotem zamówienia Zadania I jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.),a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXII 401 2012 z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka w Zakopanem, o powierzchni opracowania ok. 34 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. 4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie: 1)analogowej (papierowej) planu , w tym: a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie sporządzony w skali 1 : 2000, b.6 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali 1 : 2000, c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, e.2 oprawione egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem. 2)Cyfrowej, w tym: a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1, 1 Teczki w twardej okładce zawierającej oprawione opracowania: a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali 1 : 2000, b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c.w formie analogowej 1 egz. opracowania ekofizjograficznego,z rysunkiem. d.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał ). Zadanie nr II 1.Przedmiotem zamówienia zadania II jest wykonanie projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XXVII/345/2008 z dnia 31 lipca 2008r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 589, poz. 3873 z dnia 12 września 2008r.), zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.), a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXVII 481 2013 z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I , o powierzchni opracowania ok. 0,77 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. 4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3.ust.1.Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie: 1)analogowej (papierowej) planu , w tym: a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzony w skali 1 : 2000, b.6 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali 1 : 2000, c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2)Cyfrowej, w tym: a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1, 1 Teczki w twardej okładce zawierającej oprawione opracowania: a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali 1 : 2000, b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości : 1)dla Zadania I -700,00 zł ( słownie: siedemset złotych) 2)dla Zadania II -700,00 zł ( słownie: siedemset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 listopada 2013 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 listopada 2013 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach