Przetargi.pl
BZP.271.71.2015 Wykonanie projektów zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Jagiellońska, Antałówka w Zakopanem, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Kuźnice w Zakopanem, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Polana Szymoszkowa.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.71.2015 Wykonanie projektów zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Jagiellońska, Antałówka w Zakopanem, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Kuźnice w Zakopanem, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Polana Szymoszkowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Jagiellońska, Antałówka w Zakopanem przyjętego Uchwałą nr XLVII/702/09 z dnia 10 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. Nr 61, poz. 385 z dnia 8 marca 2010 r.), zmienionego uchwałą nr LIX/948/2010 z dnia 9 września 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. Nr 504, poz. 3765 z dnia 29 września 2010 r.), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Jagiellońska, Antałówka w Zakopanem Nr VIII/99/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,62 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Kuźnice w Zakopanem, przyjętego uchwałą nr XLVII/701/2009 z dnia 10 grudnia 2009 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. Nr 60, poz. 384. z dnia 8 marca 2010 r.), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: KUŹNICE w Zakopanem Nr X/143/2015 z dnia 25 czerwca 2015 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 5,18 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 3) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Polana Szymoszkowa przyjętego uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LVIII/925/2010 z dnia 29 lipca 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2010r, nr 441 , poz. 3242) zmienionego uchwałą Nr XLIV/587/2013 z dnia 25 lipca 2013 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2013r, poz. 4926), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Polana Szymoszkowa w Zakopanem Nr XII/181/2015 z dnia 03 września 2015 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,10 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. - zwanych w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tych planów według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 t. j. z późn. zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu dla każdego planu. 3.1. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3.2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w w pkt.3 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. 3.3. Wykonawca ma wykonać projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 3.4. Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie: 1) analogowej (papierowej) planu , w tym: a. 1 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b. 6 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, c. 2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d. 2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2) Cyfrowej, w tym: a) 1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1, 3) 1 Teczki w twardej okładce, zawierającej oprawione opracowania: a) w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b) w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c) 1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 4) 1 egzemplarz dokumentacji formalno - prawnej (oryginał ). 3.5 Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił rękojmi i gwarancji za wady nie krótszych niż 5 lat. 3.6. Uchwały Rady Miasta Zakopane znajdują się na stronie www.zakopane.eu w zakładce Rada Miasta - Uchwały Rady Miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 500,00 zł( słownie: pięćset złotych) 11.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.1.1. pieniądzu; 11.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.1.3. gwarancjach bankowych; 11.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). 11.2. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 14 grudnia 2015 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 14 grudnia 2015r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.3. ZWROT WADIUM : 11.3.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub informacji o tym ,ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.3.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.3.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.3.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.3.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca ,którego oferta została wybrana: 11.3.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.3.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach