Przetargi.pl
BZP.271.66.2013 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji wydzielonych pomieszczeń Zakopiańskiego Centrum Edukacji dla potrzeb przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole, w ramach realizacji zadania: nr 163/21011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.66.2013 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji wydzielonych pomieszczeń Zakopiańskiego Centrum Edukacji dla potrzeb przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole, w ramach realizacji zadania: nr 163/21011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji wydzielonych pomieszczeń Zakopiańskiego Centrum Edukacji dla potrzeb przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole, w ramach realizacji zadania: nr 163/2011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 szczegółowo opisują: - Projekty Wykonawcze(PW) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) - Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB+PW) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.1. .Zakres prac i robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 3.1.1. Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń, 3.1.2. Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zamówienia, 3.1.3. Wykonanie adaptacji pomieszczeń budynku polegającej w szczególności na wykonaniu robót: 3.1.3.1. przygotowawczych i rozbiórkowych w tym rozebranie i utylizacja płyt pilśniowych podłogi nasączonych xylamitem, 3.1.3.2. murarskich, 3.1.3.3. tynkarskich, 3.1.3.4. wykończeniowych, 3.1.3.5. malarskich, 3.1.3.6. w zakresie instalacji elektrycznych 3.1.3.7. w zakresie instalacji sanitarnych 3.1.4. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, którzy będą podlegać ustanowionemu kierownikowi budowy prowadzącemu roboty podstawowe. 3.1.5. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i skoordynowanie jej dokumentacją robót realizowanych na obiekcie. Uwaga: w obiekcie realizowane są roboty budowlane związane z wykonywaniem adaptacji obiektu na przedszkole przez firmę: PBU PIOTROWSKI 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie prowadzenia robót objętych zamówieniem z tą firmą. 3.2. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót, skoordynowanie go z harmonogramem robót prowadzonych na obiekcie i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, 3.3. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. 3.4. Przed akceptacja Zamawiającego Wykonawca uzgodni harmonogram z administratorem Zakopiańskiego Centrum Edukacji. 3.5. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego 3.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.7. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wadium przetargowe 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 września 2013 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.06.09. 2013 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.5. Zwrot wadium 11.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach