Przetargi.pl
BZP.271.106.2013 wykonanie robót budowlanych uzupełniającychw ramach realizacji zadania inwestycyjnego nr 163/2011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej polegających na modernizacji pomieszczeń I pietra ZCE niezbędnych do przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.106.2013 wykonanie robót budowlanych uzupełniającychw ramach realizacji zadania inwestycyjnego nr 163/2011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej polegających na modernizacji pomieszczeń I pietra ZCE niezbędnych do przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych uzupełniających dla zadania inwestycyjnego nr 163/2011 o nazwie: Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej polegających na modernizacji pomieszczeń I pietra ZCE niezbędnych do przeniesienia gimnazjum i liceum z zajmowanych pomieszczeń przeznaczonych na przedszkole. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 siwz szczegółowo opisują: - Rysunki wykonawcze(RW) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zakres prac i robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń, Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zamówienia, Wykonanie adaptacji pomieszczeń budynku polegającej w szczególności na wykonaniu robót: -rozbiórki warstw starych podłóg w tym rozebraniu i utylizacji płyt pilśniowych miękkich nasączonych xylamitem, -betonowej warstwy wyrównującej, -termoizolacji ze styropianu gr 5,0 cm, -wylewki gr 7,0 cm z zatarciem na gładko, -ułożeniu niepalnej wykładziny rulonowej, -malowaniu części ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, -wymianie instalacji aluminiowej, -wymianie opraw oświetleniowych -wymianie tablic rozdzielczych wymianie obwodów zasilających tablice rozdzielcze, -wymianie obwodów zasilających części nie objętej remontem do pierwszego punktu poboru, Ustanowienie kierowników robót budowlanych i instalacyjnych, którzy będą podlegać kierownikowi budowy zatrudnionemu przez PBU PIOTROWSKI wykonawcy robót realizowanych na obiekcie. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i skoordynowanie jej z dokumentacją robót realizowanych przez PBU PIOTROWSKI na obiekcie. Uwaga: w obiekcie realizowane są roboty budowlane związane z wykonywaniem adaptacji obiektu na przedszkole przez firmę: PBU PIOTROWSKI 34400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie prowadzenia robót z tą firmą. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót, skoordynowanie go z harmonogramem robót prowadzonych na obiekcie i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. Przed akceptacja Zamawiającego Wykonawca uzgodni harmonogram z administratorem Zakopiańskiego Centrum Edukacji. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 grudnia 2013 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 grudnia 2013 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach