Przetargi.pl
BZP.271.41.2014 wykonanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.41.2014 wykonanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów zmiany: 1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Pardałówka, Balzera, przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LIX/946/2010 z dnia 9 września 2010 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 502, poz. 3763 z dnia 29 września 2010 r.) dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Pardałówka, Balzera Nr XXXVII/485/2013 z dnia 28 lutego 2013 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,09 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Zachód, przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr VII/90/2011 z dnia 31 marca 2011 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 207 poz. 1671 z dnia 20.04.2011 r.), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Zachód w Zakopanem Nr XXXVII/484/2013 z dnia 28 lutego 2013 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,30 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 3) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Wschód przyjętego uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LIX/949/2010 z dnia 9 września 2010 r. (opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 504, poz. 3766 z dnia 29 września 2010 r.), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwał Rady Miasta Zakopane w sprawie: a) przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Wschód Nr XXXVII/483/2013 z dnia 28 lutego 2013 r. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. b) przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Wschód w Zakopanem Uchwała Nr LIII/687/2014 z dnia 17 kwietnia 2014 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,40 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 4) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Antałówka - Koziniec, przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XVI/184/2007 dnia 25 października 2007 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 24 poz. 122 z dnia 14.01.2008 r.), zmienionego Uchwałą Rady Miasta Zakopane XXVII/364/2012 z dnia 25 czerwca 2012 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego poz. 3424 z dnia 17.07.2012 r.), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Antałówka - Koziniec w Zakopanem Nr XXXVII/482/2013 z dnia 28 lutego 2013 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,33 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 5) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna - Kamieniec - Szpitalna przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LIX/950/2010 z dnia 9 września 2010 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 505, poz. 3767 z dnia 30 września 2010 r.) zmienionego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XLVII/631/2013 z dnia 21 listopada 2013 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego z dnia 2 grudnia 2013 r. poz. 7004), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna - Kamieniec - Szpitalna w Zakopanem Nr LIII/688/2014 z dnia 17 kwietnia 2014 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,47 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. - zwanych projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tych planów według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 t. j. ze zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej (jeżeli dla danego planu został przewidziany rysunek w uchwale w sprawie przystąpienia do zmiany planu) bądź tylko z tekstowej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków (jeżeli dla danego planu został przewidziany rysunek w uchwale w sprawie przystąpienia do zmiany planu) oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie: 1)analogowej (papierowej) planu , w tym: a) 1 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu (jeżeli dla danego planu został przewidziany rysunek w uchwale w sprawie przystąpienia do zmiany planu), b) 6 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, (jeżeli dla danego planu został przewidziany rysunek w uchwale w sprawie przystąpienia do zmiany planu), c) 2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d) 2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, e) 2 oprawione egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem. 2)Cyfrowej, w tym: a)1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1, 3) 1 Teczki w twardej okładce, zawierającej oprawione opracowania: a) w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, (jeżeli dla danego planu został przewidziany rysunek w uchwale w sprawie przystąpienia do zmiany planu), b)w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c)w formie analogowej 1 egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem. d)1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 3)1 egzemplarz dokumentacji formalno - prawnej (oryginał ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 02 czerwca 2014 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.02 czerwca 2014r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach