Przetargi.pl
BZP.271.131.2011 sukcesywne usługi usuwania odpadów i nieczystości z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane w roku 2012

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.131.2011 sukcesywne usługi usuwania odpadów i nieczystości z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane . Zakres zamówienia obejmuje : 1.wywóz nieczystości stałych z 361 koszy ulicznych w tym o pojemności: a/ 30 litrów(metal) - 31 koszy, b/ 50 litrów ( plastik) -81 koszy, c/ 50 litrów(beton przy lampach-Krupówki) - 41 koszy d/ 70 litrów (beton) - 175 koszy, e/ 70 litrów (beton-Dr. Na Gubałówkę) - 6 koszy f/ 70 litrów (beton-Krupówki) - 27 koszy 2.wywóz nieczystości z koszy z cmentarzy znajdujących się na terenie Zakopanego, w tym : a) z cmentarza przy ul. Kościeliskiej na Pęksowym Brzyzku - 4 szt. pojemników 360 litrowych, b) z cmentarza przy ul. Nowotarskiej 4 szt. pojemników 360 litrowych, c) z cmentarza na Pardałówce-ul. Podhalańska - 1 szt. o pojemności 120 litrów d) z cmentarza na Harendzie - 1 szt. o pojemności 360 litrów 3.wywóz nieczystości ze Stadionu przy ul. Orkana - 1 szt. o pojemności 1100 litrów 4.opróżnianie 34 sztuk pojemników zbiorczych stacji psi pakiet w tym: a) 9 sztuk o pojemności 35 litrów b) 25 sztuk o pojemności 50 litrów W sposób nie dopuszczający do ich przepełnienia. Ponadto zakres zamówienia obejmuje : - utrzymania porządku( zbieranie rozsypanych nieczystości) obrębie l m? od zewnętrznego obrysu kosza i psiego pakietu, - konserwacji koszy polegającej na naprawie uszkodzeń( w koszach betonowych w przypadku pęknięć umożliwiających ich dalszą eksploatację-zabezpieczenie tych pęknięć, w koszach plastikowych uzupełnianie klap i zawiasów, w klapach metalowych konserwacja zawiasów - mycie 1 raz w roku -po okresie zimowym-do 30 kwietnia -okładzin koszy betonowych - usuwanie z koszy plastikowych( metodą wymycia lub zamalowania) napisów innych niż informujących o przeznaczeniu kosza i firmie która go obsługuje, - zakładaniu worków do koszy po każdorazowym ich opróżnieniu - sprzątaniu innych worków zawierających nieczystości luzem oraz podrzutów z miejsc publicznie dostępnych , w szczególności z terenu: ulic, placów itp. - usuwanie nieczystości z koszy pod kratkami ściekowymi zlokalizowanymi w ciągu ulicy Krupówki(86 szt.) i ulicy Kościuszki(4 szt.) - po uzgodnieniu z przedstawicielem Wydziału Drogownictwa i Transportu Urzędu Miasta Zakopane Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o Ochronie Środowiska. Zamawiający informuje, że zestaw jednorazowych worków do załadowania górnej części psiego pakietu oraz do wymiany dolnej części zbiorczego psiego pakietu wykonawca z którym zostanie podpisana umowa , będzie otrzymywał od zamawiającego raz w miesiącu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma od zamawiającego zestaw kluczy do otwierania psich pakietów UWAGA! Zamawiający informuje, że wymaga aby wykonawca przy realizacji świadczenia usług objętych niniejszym postępowaniem przestrzegał następujących zasad: 1) nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na chodniki, 2) nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na alejki, których szerokość jest mniejsza od rozstawu kół tych samochodów-dotyczy to w szczególności Równi Krupowej i Parku Miejskiego. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem. Zestawienie ilości koszy na poszczególnych ulicach i harmonogram częstotliwości wywozu nieczystości stanowi załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji koszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postepowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach